- Po pikerisht une isha koka e planit,-me tha ai duke ngritur njeren vetull.
- Me ke fiksuar keq me kete gjest. Ok?? Mos bej me keshtu,- i thashe une me ton pak te ngritur te zerit. Per tu dukur sa me serioze.
- Po nese vazhdoj ta bej? C'do te me ndodhe?- tha ai duke mu afruar.
- Une do te vra... mos mu afro me,- i thashe une.
Zeri po me dridhej, zemra po me rrihte fort sa po me dukej se isha elektrizuar. Ne fakt isha e tille. Prezenca e tij prane meje me krijonte ate qe njerezit e quajne flutura ne stomak.
- Pse ke frike eee?- tha ai duke ia plasur te qeshuri.
- C'frike te kem,- ishte kunder pergjigjia ime ndaj tij.
Kete e shoqerova me nje te shtyre qe i dhashe. Une e imagjinova se ai do te perfundonte duke perqafuar token. Ishte bere teresisht me balte dhe pis. Qesha disa sekonda sa per te acaruar ate dhe pastaj e ndihmova qe te ngrihej ne kembe.
Keshtu mendoni ju, sepse une u arratisa qe aty. Ndonese nuk mund te vrapoj edhe aq shpejt kisha perfitime nga situata e krijuar.
Sapo dola ne rrugen kryesore ndalova vrapin dhe po mbushesha me fryme.
- C'paske mi vogelushe!?- ma beri nje djale qe ishte duke ecur pas meje.
Ne fakt as qe ia kisha idene se kush ishte, do me thene nuk e njihja.
- Mos me thirr ashtu. Okejj?- i thashe une gati serioze.
- Do ta shohesh,- me tha. Me ke kunat c'jane keto fjale?
Nuk kisha nerva te merresha me te keshtu qe u largova nga aty. Ne fakt me ngjasoi pakezzz me...
....Daris.. Mos me thuaj. Me siguri ishte vellai i tij. Ktheva koken pas, por ai nuk ishte aty.
****
Sapo hyra ne shtepi te gjithe drejtuan syte nga une. Sa e urrej kete gje. Isha ne qender te vemendjes.
- Ku ishe mi goce?- mu drejtua mami. Po me dukej vetja si te isha ne komisariat.
- Isha me shoqet. Ora akoma nuk ka shkuar 20:00. Ka ndonje te keqe?- ia ktheva une me te drejte.
Ata e dine se une nuk jam nga ato qe dalin pa njoftuar. Madje as sot nuk ishte ashtu. Suela e dinte se ika me Leon. Me siguri eshte habitur me Onen.
- Jo asgje zemer. Thjesht u beme merak per ty.
Kjo gje me shqetesonte vertete. Kujdeseshin per mua aq shume... Per cdo gje beheshin merak sikur une te isha nje vajze 2-vjecare.
Uri nuk kisha sepse isha ulur ne nje fast food dhe hengra nje hamburger. Duke u ngjitur tek dhoma po mendoja se isha shendoshur pak.
Pika ime e dobet eshte fiziku. Nuk me pelqen kurre qe te jem shume e shendoshe, por ne forme sportive. Ndoshta dukesha ndryshe, mbase si 'dembele', por une vertetoja te kunderten. Isha sportive.
Futa koken nen batanije dhe me kaploj gjumi.****
Ishte ora 2:00am. Gjumi me doli nga nje enderr e keqe. Gjithmone mua me dilnin endrrat te verteta, por kete here shpresoja qe jo. Po lutesha qe ajo gje te mos ndodhte... Isha trishtuar vetem duke e menduar, imagjinoje ta perjetoj..
Piva nje shishe te tere me uje, por prape nuk isha normalizuar. Gjumi nuk me zuri per dy ore rresht. Une do beja dicka neser..
Tani le te mendoj si ta ndaloj?! Do te bej dicka. Nuk do ta lejoj te shkoje kurrsesi atje. Per te larguar pak mendjen, u ula ne tavolinen e mesimeve dhe mora Historine per ti hedhur nje sy pasi neser kishim test.
Me kishte zene gjumi aty nga mengjesi.
- Abigeaa,- degjoheshin te bertiturat e Sueles, e cila kishte hapur deren e dhomes sime,- ketu ke fjetur gjithe naten moj?
- Eheee,- i thashe teksa ferkoja syte per te zhdukur gjumin.
- Tani duhej te ishe bere gati,- me tha ajo duke bertitur.
- Mos me bertit mua moj shtrigee,- i thashe une duke marre ca rroba per tu nderruar,- ik ti nese do.
Ikuu. E cfare pastaj?! Nuk duhet te me bertiste ashtu mua. Ne fund te te gjithave une jam me e madhe. Ajo duhet te tregonte pak me shume kulture ne te foluren dhe volumin e zerit.
Veshja ime ishte e thjeshte. Nje pale tuta adidas, nje bluze me menge te gjata, jo shume e trashe ngjyra e te ciles ishte e perzier(bardhe+gri). Mora canten ne njeren dore dhe po shikoja per atletet.
U nisa me vrap. Isha bere ne djerse. Mos valle nga vrapi??
Joo. Dikush po me ndjekte. E kisha vene re qekur isha nisur. Kete e kuptova pasi e ktheja koken pas disa here. Imazhi i tij nuk ishte edhe aq i qarte. Qe ishte vajze kete e kuptova sepse floket i kishte te gjata dhe te verdha. Tjeter gje nuk arrita te shqyrtoja sepse mbante nje kapele ne koke.
Vrapin e rrita dhe ja... Hyra ne oborrin e shkolles. Isha e tmerruar. U drejtova per nga klasa. Provimi kishte filluar.
Duke e ditur qe isha me vonese vendosa te rrija jashte. Do flisja me mesuesen me vone sepse nuk doja te me qortonte ne sy te nxenesve te tjere.
Drejtori po sillej ne nje pjese te korridorit sa andej ketej. Sa me fat jam. Ai ishte me fytyre nga ana tjeter, nga kjo situate e rastesishme une perfitova qe te largohesha.Heyyy!!
Me siguri te gjithe jeni duke pushuar, por nuk do ishte ide e keqe ti hidhnit nje sy ketij libri🤗...Cfare mendoni se do te ndodhe me Abigean jashte?
Valle ka ndonje sekret, mister apo cfare??
Kush eshte ajo vajza?? A ka ndonje lidhje me Abigean apo....?
Jepni mendimet tuaja ne komente.
~Vote~Like~Comment~
Love u all❣💕
See you in another cap😍🙂