ציוציים נעימים של ציפורים העירו אותי משנתי הנעימה, ושאני אומרת נעימה, אני מתכוונת לכל כך נעימה שזה פאקינג מצמרר אותי כל פעם מחדש ובאלי לחזור ללילה המושלם הזה שוב כי אני עומדת ללדת פה טיילורים קטנים אוקי? אוקי.
אז מה קרה בלילה ? אוקי פלאשבק בבקשה !!!
*** אני לא יודעת כמה זמן שכבתי ערה ככה, מתבוננת בעניו העצומות של טילור, הגבר הנאה למדי ששוכב לידי, צמוד צמוד!
וכשאני אומרת צמוד, אני מתכוונת שהגב שלי נמעך כבר, לא שאכפת לי כן?
לפתע, בעודי מסתכלת על הפנים המושלמות האלה שלו, הוא פתח עין אחת, ואמר ;" את מזילה ריר בייב"
טוב תקשיב, פלאשבק יקר, אני אולי הייתי הילדה הכי אדומה שיכולה להיות באותו רגע.
" הוא כלכך חתיך אלוהים " הוא אמר בקול של ילדה לוחשת והתחיל לצחוק בקול רם " את חייבת לשמור דברים כאלה בלב שלך לאב ".
הוא שמע אותי, הו אלוהים .
הסמקתי עמוקות, וניסיתי להחלץ מאחיזתו החזקה של טילור, כדי למנוע עוד הבכות מסויימות, אך לשווא.
הוא תפס אותי ממש חזק לעזאזל.
כשלבסוף הצלחתי להשתחרר, התגלגלתי במהירות לצידה של המיטה, לפתע היה לי קר.
" הי אני לא התכוונתי להביך אותך יפה " הוא לחש, הייתי יכולה לראות את החיוך שלו נמתח מרגע לרגע. " אני מצטער , פשוט את כל כך חמודה שאת מסמיקה " הוא צחקק.
הו יופי, עכשיו הוא גם ראה שאני מסמיקה.
לפתע, מחשבותיי נקטעו כשגוף קשיח עלה מעליי והתבונן לתוך עיניי.
לא יכולתי להסיט את מבטי מעיניו הכחולות היפות, למרות שאני יודעת שהסמקתי כמו מטורפת.
" את כל כך, לא יודע, חמודה כזאת " הוא רכן אליי, הרגשתי את גופי מתקשח, כנראה שגם הוא הרגיש את זה.
" אני יכול לנסות משהו? " הוא שאל-לחש , כשפניו קרובים לשלי.
" מ-ה אתה ר-רוצה לנסות? " מלמלתי בחשש.
" ממ.. " הוא מלמל ורכן הרבה יותר קרוב אלי, כך שאין שום רווח פרטי בינינו.
אך אז הוא התרומם במהירות, שסיחררה אותי כי השיער שלו עף כזה ואויש זה היה כל כך יפה, ולפני שהספקתי למחות , הוא צחק ואמר " פעם הבאה זה יהיה יותר קל! "
YOU ARE READING
the frozen girl
Romansa"כי אין לי לב ! " צעקתי. " מה זה אומר בכלל לעזאזל?! " הוא צעק בחזרה " אני לא יכולה להתאהב " מילמלתי והשפלתי את ראשי. הורי נפטרו, אחי ברח מהבית, חבר שלי בגד בי, נשארתי לבד בעולם. סגרתי את ליבי, לא מרגישה שום רגש . לא פחד, לא אהבה, לא שנאה, לא שמחה...