" ÖLÜME YAKLAŞMIŞTIM "

70 1 1
                                    

Yine çirkin olsamda fotoğraf çekip sosyal medyada paylaşıyodum.Zira annem komşular da fazla vakit geçiriyor , babamı da onlara alıştırıyordu.Ancak akşamları ve okuldan geldiğimde 2 saatim bana ayırıktı.Annem ve babam misafirliğe apartmanı gezseler gecelere kadar sürebilirdi.Annemin odamın üzerine not astığını gördüm ."mutfağı topla odan kitli . " kilidini neredeydi ? İşte bu çok sinir bozucu.Telefonumdan ayrılıp mutfağa yöneldim.Mutfağı toplarken kilidi bezin altında buldum odama girdiğimde odamın toplu olduğunu gördüm.Teefonumu aldım ve odama çıkıyodum.Erkek arkaaşım aradı yere çömerek onunla konuştum.Arkadan " ÇAT !!!111"Diye bir ses geldi odam sanki kan bamış gibi kapının altından kanlar geliyodu.Bütün ev kirlenmişti.Kaçabileceğim en ufak bir köşe bile yoktu.her yer kandı.Çığlıklarımdan evdeki korkunç sesler duyulmuyodu.Bi cesaretle odamı açtım ve birden bütün kanlar yüzüme dorğu geldi banyoda yüzümü temizledim.kanlar yok olmuş.Banyodan çıkamadım.Tavandan bir döner bıağı düşerken o bıçağı sıyırttım.Canımdan olacaktım.Çok korkuyordum.Kendimi oturma odasında buldum.Telefonuma mesaj geldi .Ölümle ilgili bi mesajdı.Annemlerin yanına gitmek için olağanüstü bir süratle kapıdan çıktım.Meldivenlerden kaydım.Ve sonradan kalkmaya çalıştığımda biri beni arkamdan iterek yuvarlanmama sebep oldu.Duramıyordum.Converse ayakkabılarını gördüm Ve o mavi boyalı elleri meldiven , ve t-shirtime geçmişti.Parmak izlerini biliyodum.Ve o korkunç kahkahaları tanıdık geldi.Korkuyla çatı katına çıkıyodum.O kişiyi arkasından görüyodum.Yüzünü bana göstermek istemedi. Ama konuşuyodu . Tahmin ettiğim kişiydi.Ve birden arkasına döndü ve " BÖÖÖÖ !!!! " Dedi.Korkudan yere yapıştım .Ve sonra...

MAVİ BOYALI ELLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin