Kihívás 2

119 9 12
                                    

Helló ismét gyermekeim. Nincs életem, szóval kihívást fogok csinálni, mert megöl az unalom, és a szobámban egyre növekvő szén-dioxid szint, mert Beka lusta kinyitni az ablakot. Tehát! Köszi Savitar6699. Igazán érdekes lesz.

1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Lecsapnám. Hogy mivel, az mindegy, ami a kezeim közé kerül. Ha még lélegzik, utána hívnám a mentőket.

2. Érdekes mi? Hmm...
-néha szeretek hajnali kettő körül felkelni, teát főzni magamnak és nézni anyámékat ahogy alszik, a fraszt hozva rá.
-egyszer volt egy gyíkom, de elszökött.  :((
-Szeretek este ijesztő videókat nézni, mert némelyik megnyugtat.
-Szeretem a citromleves kávét. Tudon furcsa, a mamám itatja velem fejfájásra, de esküszöm finom.
-Ha nagyritkán kimozdulok, hátizsákkal teszem, a könyvesboltig, és utána felcsempészem őket, mert így sem férnek el.

3. Bocsi, megfogadtam, hogy nyáron csak darts közben matekozok.

4. Saját magam reggelente a tükörben. Elég morbid, de a házban lakó szellemek még nem szóltak, úgyhogy...

5. Attól függ. Túlélném?

6. Az attól függ, hogy egy szájhős-e, vagy valami két méteres colos állat.

7. Anyám összeeszkábált rakott mexiói tésztája, ami bűn rondán néz ki, de az íze isteni.

8. Passz... Nem gondolkoztam ezen...

Kérdéseim, csak hogy kreatívkodjak.
1) Kitört az apokalipszis. Kik között lennél? Akik elsőként meghalnak, vagy akik túlélik?
2) Sorolj fel három ismert sorozatgyilkost, akik 3-nál több áldozatot szedtek!
3) Egyedül vagy egy lakatlan szigeten. Élelmed semmi. Mit csinálsz?
4) Mégsem egyedül vagy, hanem egy eszméletlen ember fekszik melletted. Élelmetek szintén semmi. Megeszed?
5) 1-10-es skálán mennyire találsz morbidnaj, hogy ilyen kérdéseket teszek fel?

Ennyi. Kihívottak:
Savitar6699 (csak hogy visszakapd)
MarusaKanji
glitter_vampire666
LadyAkaSenpai

Goddess of destruction - avagy egy furcsa lány gondolatai (A BvsO folytatása)Where stories live. Discover now