Összeesküvés elmélet by Mr. Kun

127 18 5
                                    

Srácok lebuktunk! Terv leáll! Ismétlem, terv leáll!

Szóval. Tegnapi nap folyamán beszélgettem egyik barátommal, aki a fejezet erejéig a Mr. Kun nevet választotta magának a teljes anonimitás érdekében.
Tehát, tegnap a nagy DC-Marvel kielemzések után ez a beszélgetés zajlott le. (Részlet következik)

***

Mr. Kun: Amúgy van egy összeesküvés elméletem.

Beka: Hallgatlak

Mr. Kun: Ahogy olvastam a storydat megalkottam

Beka: Erre kíváncsi leszek

Mr Kun: Nem más mint a Hyurori vagy herori á faszom tudja...
A Hábetűs és Rebeka rémuralma.

(Bírom, hogy egyszerűen sehogysem tudja megjegyezni Hyori nevét. És csak azért sem fogok változtatni rajta, szóval az EREDETIT láthatjátok.)

Mr. Kun: Hosszú lesz

Beka: Van időm...

Mr. Kun: Na szóval minden egy nyári estén kezdődött... Amikor ketten nézték a Spongyabobot. Heroinnak ötlete támadt.
-Miért nem találunk ki valami világuralom izét?
-Felőlem, de ne igyál a turmixomból.

Majd ahogy ketten filozofáltak arról hogy milyen szépek a döglött vakondok, hirtelen megszólalt Henriatta.
Tudom már. Mostantól nem pride hónap lesz hanem év, és akkor az emberek nem tudnak lemenni a Coopba párizsiért. Hilda ötlete nagyon tetszett neked ígyhát létrehozátok. A Buzerátor 2000ret. De inkább néztétek a spongyabobot Hunraival és azóta ott porosodik a hátizsákodba a csempészkönyvek mögött a toronyban.

***

Gyerekek! Ez rohatd jól összefoglalta az OvsK-t! Eskü meghatódtam! *törölgeti a könnyeit* Külön köszönet Mr. Kunnak, aki ezt megalkotta, és üzenem neki, hogy Hyori nevét nem olyan nehéz megjegyezni XD.

(Összeesküvés elméleteket várok a kommentekben, esetleg privátban. Csinálhatnánk ebből egy mini sorozatot az OvsK-n belül!)

Goddess of destruction - avagy egy furcsa lány gondolatai (A BvsO folytatása)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin