Sziasztok. Elhoztam nektek a Girlfriend TAG-ot. Ezúttal glitter_vampire666 - tal. Igen, aki nem tudta, most megtudta 😅 Kezdjük is!
1. Mikor/hol találkoztunk?
Igazából Wattpadon, bő... Egy éve és két hónapja.😅 A való életben pedig Szombathelyen, az előadásán, tegnapelőtt (dec 21.)
2. Hol volt az első randink?
Zalaegerszegen, kint a városban. December 22. Kint sétáltunk kézenfogva végig. Iszonyú romantikus volt.
3. Mikor/hol volt az első csókunk?
December 21, mikor beszabadultunk a szobájába. Tökéletes volt. Félhomályban, csak ketten, a békés csendben, ahogy egymáséhoz érnek az ajkaink először lassan majd egyre vadabban és merészebben. A világ megszűnt és csak egymásra koncentráltunk.
4. Ki mondta először, hogy szeretlek?
Ő mondta. Még aznap, mikor összejöttünk. Gépen is. Telefonban is. És csók közben is
5. glitter_vampire666: Mikor van a szülinapom?
Március 22!
6. glitter_vampire666: Hol születtem?
Zalaegerszegen. Én pedig Sárváron.
7. glitter_vampire666: Milyen színű a szemem?
Barna. Már amennyit láttam és nem a szádom csüngtem. Én ezt elengedem, mert az enyém mindeg szögből más.
glitter_vampire666: Neked pedig zöld, ami kéknek látszik, és néha meg sárgának.
8. glitter_vampire666: Melyik étel szeretem/nem szeretem?
Válogatós vagy. Jobban mint én. Utálod a káposztát. Meg a babot is,, zöldbabot is azt hiszem. Meg a húsokból ami inas, porc, vagy zsíros. Jah igen, nem szereted a karalábét, pedig finom. Meg sóska, spenót...
Amit szeretsz az anyud zöldséglevese. Meg a csípős. Ugye?glitter_vampire666: Igen babám❤
9. glitter_vampire666: A tv előtt ülök. Mi megy? (Mit nézek?)
Hát főleg engem, baby...
glitter_vampire666: Haha. Azt tudom te mit nézel. Segítség, családi titkok gyanújának árnyékábant. És sorozatokat a mamáddal😅
KAMU SEDANG MEMBACA
Goddess of destruction - avagy egy furcsa lány gondolatai (A BvsO folytatása)
AcakA BvsO folytatása. Továbbra is tele retardáltságokkal, és kínos szituációkkal! XD