Ajutor...Cineva , oricine...
Vă rog ...
Ajutati-mă!!
- Să vezi ce o să ne îmbogățim ! , spune unul dintre răpitori.
- Cât ar trebui să punem tariful pentru o noapte cu acest îngeraș?
- Trebuie o sumă mare. C-am 1.000 de euro ar fi bine pentru început! , spune un alt bărbat începând să râdă și mângâind-ul pe Yuki pe spate.
- O să devi o stea, micuțule! Câți bătrâni cu bani nu vor vrea o partidă de sex cu tine! Mai ales cu aceea față ca a unui îngeraș. Cu un corp așa de subțire ,o piele așa de alba si fină cu un păr auriu . Oricine ar fi copleșit.
- Adevarat! , spune bărbatul care conducea masina .
În aceea zi , pe aceeași stradă mergea un bărbat înalt, îmbrăcat în negru , era îngîndurat si puțin supărat.
Atunci îl vede pe băiatul cu părul auriu ca este răpit de 4 bărbați, este legat si băgat în mașina lor.Mașina pornește, iar bărbatul înțelegând gravitatea situației începe să fugă dupa mașina. Era foarte rapid , prea rapid pentru un om ... parcă el nu ar fi inuman . Bărbatul în negru care urmărea mașina unde se află băiatul sa asigurat că nimeni din aceea mașină nu îl va observa .
Mașina intra într-o pădure si ajunge într-un final într-un fel de depozit părăsit pentru a se odihni peste noapte.
Un bărbat îl ia pe micuțul Yuki împreună cu ceilalți 3 bărbați intră in acel depozit , îl leagă pe Yuki de un stâlp ca să nu scape și ceilalți își întind niște pături pe jos dar si lui Yuki îi pun o pătură.
- Ziua de mâine va fi interesantă, spune șeful , acelora .
- Cum să nu! ,zice unul dintre tipi
Ceilalți dând pozitiv din cap și începând sa râdă.
- Dar si seara asta o sa fie amuzanta nu credeți? Vocea unui bărbat se auzi din umbră.
- Cine e acolo? , spuse unul dintre bărbați luând un pistol, iar ceilalți făcând la fel.
CITEȘTI
Singur...până când...
Romance---- CONTINUT GAY ---- (Yaoi) /// M P R E G \\\ Contine: - Scene de sex intre persoane de același sex . - Violență si limbaj licențios. -Consum de substanțe interzise si băuturi alcoolice .