- Se pare ca deja a apus soarele, spune Luka uitandu-se si el pe fereastră.
- Trebuie să fiu de mult acasă...cred ca deja toti sunt îngrijorați de disparitia mea... , zic eu având niste lacrimi în ochi ținând o mână la gură si cu cealaltă apuc de materialul hainei lui Luka.
El se uită la mine si imi zâmbește mangaindu-ma pe cap.
- Totul o sa fie bine, spune el ridicându-se de jos si imi întinde mână sa ma ridic.
- Sper sa fie bine ... , zic eu întingându-mi mână spre a lui . Dar cand mâinile noastre au făcut contact am simtit un fel val de căldură și protecție si intre mâinile noastre era o lumină foarte puternică și caldă și un fel de umbră care iti inspira autoritate si protectie. Nu stiu ce a fost acest lucru dar chiar a fost foarte uimitor. Încet acele doua lumini se sting . După ce dispar ma uit la Luka care se uita la mine uimit dar si fericit.
- Ai văzut și tu asta nu-i asa ? Ce crezi ca a fost si ce inseamna... , zic eu ridicându-ma de jos .
- Nici eu nu știu ce sa intamplat mai exact dar acuma trebuie ca tu sa ajungi acasa la parinti tăi!
- Ai dreptate , spune Yuki foarte motivat
Luka si cu Yuki ies din acel depozit si Luka il ia pe Yuki in brate si incepe sa fuga foarte repede .
- Esti foarte rapid ! , zice Yuki uimit de ce viteza are Luka
- Multumesc.
Într-un final au ieșit din acea pădure si Luka sa oprit din alergat si la lasat pe Yuki jos .
- Nu trebuia sa alergi chiar asa de mult, te-ai epuizat nu-i asa?
Luka gafaie si neagă că ar fi obosit.
- Stiu ce te-ar ajuta , un prosop ca sa te ștergi de transpirație si o sticlă de apă ca sa te hidratezi, dar nu am ghiozdanul cu mine... l-am lăsat pe acea stradă unde m-au răpit acei oameni... Dar nu numai atât aveam in ghiozdan aveam si telefonul si niste bani ..
- Atunci hai sa mergem acolo , o sa ajungem repede.
- Dar o sa mergem pe jos , spune Yuki hotărât fiindca nu vrea să-l mai vadă pe Luka extenuat de la alergat
- Ok, ok ... , zice Luka luând-o in fața.
CITEȘTI
Singur...până când...
Romance---- CONTINUT GAY ---- (Yaoi) /// M P R E G \\\ Contine: - Scene de sex intre persoane de același sex . - Violență si limbaj licențios. -Consum de substanțe interzise si băuturi alcoolice .