《Pentru câteva secundă am avut întipărita in minte privirea acelui bărbat...dar când făceam dragoste...》
Ce Doamne iartă-mă a mai fost si asta! , spun eu puțin agitat punându-mi mână stângă pe frunte .
Deodată îl aud pe unchiul meu care mă salută.
- Neața pitic ! , spune acesta în timp ce ia o gura din cafeaua acestuia .
- De cate ori să îți spun că nu mai sunt pitic! Am crescut! Sunt la liceu acuma! , spun eu puțin iritat si îmbufnându-mă.
Mă pun și eu la masă lângă tata . Acesta vorbea cu fratele său mai mare Mark , care este unchiul meu , despre niște treburi în legătură cu afacerile lor . Cât timp ei discutau, eu aproape termin de mâncat dar parca pofta îmi dispăruse când unchiul meu a spus:
- ... si vreau sa pun ca in urmă cu vreo 2 săptămâni cand il aduceam pe fiul tău acasa cu mașina , am ajuns în trafic și cât așteptam eu îmi aprinsesem o țigară și am dechis geamul si ghici cine era persoana care conducea masina de langa noi ?
- Să nu spui ca era "el" in aceea mașină, spune tata puțin nervos .
-Da el era! Și cel bărbat se uita la...
-Dar până la urmă ce ne interesează pe noi de acele persoane, spune tata care își întoarce privirea la mine si își pune mâna in părul meu având un zâmbet destul de ciudat pe față dar nu doar el se comporta ciudat ,toti se comportau așa.
Eu mă uit puțin confuz la ei și îi întreb din curiozitate despre acel bărbat din aceea zi .
Toți se uitau la mine puțin speriați si atunci unchiul meu spune că defapt erau niște persoane destul de rele mai ales acel bărbat din spate si ma avertizat să fug daca îl mai vad pe acel bărbat.
Atunci și mama , tata , bunicul si frați mei au afirmat .
Eram puțin nesigur de ceea ce spunea unchiul meu deoarece aceea privire a acelui bărbat era destul de pașnică, nici de cum amenințătoare.
-Ok o să-l evit , spun eu dar tot nu aveam încredere în ceea ce-mi spunea unchiul ...
CITEȘTI
Singur...până când...
Romance---- CONTINUT GAY ---- (Yaoi) /// M P R E G \\\ Contine: - Scene de sex intre persoane de același sex . - Violență si limbaj licențios. -Consum de substanțe interzise si băuturi alcoolice .