Bardzo rzadko dodaje coś nowego, niektórzy mogą sobie myśleć, że porzuciłam Artbooka, tak jak robi to dosyć spora liczba osób na wattpadzie.
Mianowicie ja jestem i będę oraz nie zamierzam porzucić mojego kochanego artbooczka, tylko, że są pewne problemy.
Ogólnie są wakacje i domyślam się, że większość osób je ma, ale ja ich nie mam, bo mam staż i trudno jest mi pogodzić rysowanie z pracą i zajęciami poza nimi, bo nie zawsze mam czas usiąść nad rysunkiem od razu jak przyjdę do domu.Przechodząc do meritum, żeby się nie rozgadywać i nie pisać tyle, bo po co ;)
Pracuję nad obrazkiem A3, jest on w klimatach fantasy oraz postanowiłam wrzucić do niego trochę grozy. Nie było żadnego planowania, tylko to było natchnienie, nawet nie pamiętam co mnie zainspirowało, więc wykonałam szkic:
I zaczęłam kolorować kredkami, posiadam kredki Derwent Drawing, zakochałam się w nich! Jedyna wada jaką posiadają, to trochę mała gama kolorystyczna, wiem, że to jest taki rodzaj kredek i specjalnie tak zostały zaprojektowane, że są w zgaszonych naturalnych kolorach, ale powinno być ich trochę więcej na przykład 36 kolorów z odcieniami czerwieni.
Specjalnie przyciemniłam zdjęcie, żeby szkic był wyraźny.
Kobieta jest w lochach, więc za nią postanowiłam zrobić stare, zawilgocone, popękane cegły ( te cegły zajęły mi 2 godziny, taki mały odcinek...), a blisko niej będą upiory, jeden z nich będzie przedzierać się przez jej włosy, a ona nieswiadoma z niepokojem będzie patrzeć w dal.Ogólny opis napiszę jak już go skończę ;)
I jeszcze dodam zdjęcie rozjaśnione na koniec
No i tyle, postaram się skończyć go jak najszybciej ♡
Proszę komentować, dawać wskazówki, własne pomysły, porady, pytania - jestem otwarta na wszystko ;))
CZYTASZ
Artbook
RandomWitajcie Prowadzę pewny poradniko- artbook, w którym zamieszczam moje obrazy, rysunki oraz piszę rady i wskazówki. Mam nadzieję, że postaram się pomóc, a także zainspirować :) 1# sketchbook - 21.05.2019 1# realistyczne - 21.05.2019 1# pastele - 2...