- Ömm...Mi csak~~
- Csak ráestem Deanre....-. Mondta rezdéstelenül Cas. Sam szemei összeszűkültek, majd az arca visszaállt eredeti formájába.
-....oké. -. Szólalt meg egy hosszú csönd után. Cas még mindig az ölemben ül. És nekem kezd próblémám lenni. Nem kicsi problémám.
- Én megyek..el kell intéznem pár dolgot....-. Vette fel a kezében lévő kabátját.
- Megyek Veled. -. Mondtam hirtelen felülve, mire az ölemben levő Cas megmozdult. És nem a legjobb helyre ült. Baszki rájött.
- Randim van, Dean, nem jöhetsz velem......na legyetek jók. Hali.
- Sam ne~~.-. De Ő már az ajtón kívül volt. Szemeimmel lassan nézek az ölemben levő Angyalra aki kacéran mosolyog rám. Miért mosolyog így?
- Csak nem problémád akadt, Dean?...-. Dörmögi a fülembe, és kezét elindítja lefelé.
- E...ez....csak egy reggeli merevedés. Azt jelenti, hogy egészséges vagyok...-. Szívtam be élesen a levegőt.
- Amit a Rólam alkotott fantáziád eredményezett.....-. Kuncogta a fülembe és erősen rámmarkolt. Visszanyeltem a feltörekvő nyögésem, így csak egy eröltetett morranást lehetett hallani.
- Nhem igaz!?...-. Tiltakoztam hevesen. Ajkába harap vágyakozva minek hatására a farkam megrándult.
- Érzem, Dean....a szád nemet mond, de tested nem.....-. Mondandója közben csípőjét fel és le kezdi el ringatni az ágyékomon, úgy, mint egy jó kurva. Rárakom a formás csípőjére kezem, hogy megállítsam Ő ezzel, de ahogy a fülembe sóhajt, ez a gondolatom el is illan. Kezeimmel akaratlanul markolom meg kerek hátsóját, míg Őt a nyakamba harap hibátlan fogaival.
- Agh....Chas....-. Vetettem hátra fejem, hogy megjobban hozzám érjen. Ég bennem a vágy. Hiába mondja a józan eszem azt, hogy elég. A testem azt mondja, hogy még. Egy ember nem képes parancsolni a vágyainak. Annál nincs erősebb.
Ágyékainkat összedörgöli. Belőlem folyamatosan törnek ki vágyaim hangjai. Két kezét a mellkhasomra helyezi, és eldönt az ágyon. Kék szemei most másként csillognak a függönyöktől elsötétedett szobában. Csak úgy rikít.
- Dean....add meg nekem az örömöt, hogy kezelésbe vehesselek...-. súgja a fülembe ami miatt végigsöpör rajtam a
kéj.- Ne...Nem!-. próbáltam tiltakozni...
- Dean....megtanítalak szárnyak nélkül repülni....-. Súgja, mire eldobva önbecsülésem csókolom meg. Nyelvem azonnal a szájába dugom át, és táncoltatom meg az övét. Nyálunk kifolyik, testünk izzad, farkunk keményedik csókunk közben. Elválik az ajkaimtól, és lehajol a farkammal egy szintbe. Látványosan végignyalja ajkait. Csípőm magától lök egyett. Szerintem Cas egy szexéhes kis ribi. De tetszik.
- Téves, Dean. Csak a Te farkadra éhezem.....-. Súgta a farkamra. Rámnézett. Kék szemei most másként csillognak a függönyöktől elsötétedett szobában. Csak úgy rikít. Végig a szemembe nézve szabadít meg a nadrágomtól, majd fogait beakasztotta a boxerem korcába és lassan lehúzta a zavaró anyagot. Alaposan végigmérte azt ami nemsokára már a szájában lesz. Majd ajkát beharapva nézett a szemembe. Makkom hegyére rakta a nyelvét, és úgy nyalogatta, mintha cukorból lenne. Dús ajkai közé zárta a makkom, és szopogatni kezdte. Kezem a dús étcsokoládébarna hajába markolt, és meghúzta azt.
- Úgy leszoplak, hogy nem vágysz majd soha más szájára. Akárhányszor csak elélvezel Én fogok eszedbe jutni, és az Én nevem fogod közben kiáltani...-. Súgja, és szájába fogad.
- Cha....Chastielhhh.....-. Nyújtom el a nevét, ahogy feje fel és le kezd el mozogni a lüktető farkamon. Kezeivel combomat kezdte el cirógatni, mire libabőrös lettem. Lenézzek rá, mire teljesen elnyel. Mellkhasom kidülled, és számba vájom fogaim.
- Gyhi....Gyhilkossh....-. Mondtam lihegve. Egyre gyorsabban mozgott a farkamon, ami egyre jobban haladt a kielégülés felé. Nyelve fürgén dolgozott a farkamon miközbe szopott és úgy éreztem tényleg a Mennyországban vagyok. Rámszorít ajkaival, mi Nekem elég volt ahoz, hogy az Ő nevét nyögve élvezzek a szájába. Száját nyalva nézz a szemembe.
- Imádom az ízed, Dean...kóstold meg Te is... -. Mondta, és számba tuszkolta égő nyelvét. Furcsa érezni a saját ízem, de valahol izgató...
Kezét felemelve nyalja le róla saját ondóját.
Úristen.- Srácok megjöttem! -. Kiáltja fel Sam, aztán meghallottuk közeledő lépteit. Gyorsan rendezzük nadrágjainkat. Majd Cas betol a fürdőszobába.
- Hol van Dean? -. Kérdezte Sam.
- Elment sörért. -. Szólalt meg ártatlan hangon Cas.
- Rendben. -. Ezzel kiment a szobából.
- Most már kijöhetsz kielégült Hercegem. -. Mosolygott rám kacéran Cas, és kacsint. Mérgesen elviharzok mellette.
- Ez csak egyszeri alkalom volt! -. Mondtam duzzogva.
- Hát persze. -. Mondta sejtelmesen. Fújtam egyett, majd kimentem a szobából.
" Ennek nem lett volna szabad megtörténnie....."
ESTÁS LEYENDO
Taníts meg repülni....(+18)
Romance"- Dean....add meg nekem az örömöt, hogy kezelésbe vehesselek...-. súgja a fülembe ami miatt végigsöpör rajtam a kéj. - Ne...Nem!-. próbáltam tiltakozni... - Dean....megtanítalak szárnyak nélkül repülni....-. súgja, mire eldobva önbecsülésem csókol...