Prológus.

2.4K 85 8
                                    

Dean szemszöge:











- Ohh...ez az Cas....olyan jó vagy..-. Sóhajtottam ahogy bekapta a farkamat.

- Dean.....érted bármit megteszek....-. Nyalt rám.


- Castiel.....agh!....-. Löktem fel a csípőmmel felzajlottan. Nyelve fürgén dolgozott a farkamon miközbe elnyelt. Hajába markoltam, és csípőm magától kezdett mozogni...


- Imádom az ízed, Dean.....kóstold meg Te is...-. Súgja, és nyelvét számba tuszkolja. Furcsa érezni a saját ízem, de valahol izgató...

























- VHÁÁÁ!-. Már megint.


- Tesó jól vagy? -. Jött be Sam.


- Igen, Igen. Csak.....csak rosszat álmodtam.....-. Néztem félre.



- Biztos? Már egy hete így kellsz fel....nem kéne utána járni? -. Ajánlotta fel. Nyeltem egyett és megráztam a fejem.


- Sziasztok Srácok. -. Köszönt Castiel.

- ÁÁÁÁÁ! -. Estem le az ágyról.


- Dean jól vagy? -. Kérdezték egyszerre.

- Soha jobban. -. Mosolyogtam kínosan.


- Srácok mindjárt jövök van egy hívásom. -. Szalad ki Sam.

- Sam ne...várj~~. Estem pofára a saját takarómban.
- Áú, Aú. -. Kelek fel a fejem fogva. Ránézek az érzelemmentes arcú Castielre, aki furcsán nézz végig rajtam.


- Dean...áruld el kérlek, miért kerülsz már egy hete?....-. Mondta, és közelebb sétált. Seggem az ággyal lett őshonos.

- É...Én. Nem is kerüllek. -. Nyelek egyett ahogy az arcomba hajol.


- De Dean....Te bizony kerülsz. -. A szokásosnál mélyebb a hangja.
- Ha nem mondod el, muszáj leszek belenézni a fejedbe..-. Reagálni sem volt időm, keze már homlokomat érintette.


- Óh....szóval ez a helyzet, hmm?-. Lökött rá az ágyra. 

- Castiel ne! -. Próbáltam elhúzni a fejem szája elől.


- Ti mi a szent szart csináltok?-. Kérdezte nagy szemekkel Sam......na bazdmeg!

Taníts meg repülni....(+18)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora