זה התחיל כעוד בוקר שגרתי בחייו של טאהיונג וג'אנגקוק-
טאהיונג, או בקיצור טאה התעורר מוקדם, לפני גאנקוק והחליט לארגן להם ארוחת בוקר, הוא מהר מאוד התחיל לבשל ולהכין את הארוחה ותוך ארבעים דקות, עמדה ארוחה על השולחן בפינת האוכל שבביתו של גאנקוק.
טאהיונג החליט להשקיע היום בארוחה ולנסות לשכנע את גאנקוק להישאר היום איתו בבית ולא ללכת לעבודתו, ולמען האמת, טאהיונג לא ידע במה גאנקוק עובד למרות שלושת חודשי הזוגיות שלהם . עבודתו של גאנקוק היתה סודית ביותר והוא לא הסכים לדבר עלייה עם טאהיונג.
טאהיונג רצה יותר מכל לדעת מה היא עבודתו של בן זוגו אבל לאחר כמה פעמים שגאנקוק התעצבן כאשר טאהיונג העז עוד פעם לשאול אותו במה הוא עובד, טאהיונג החליט להניח לזה ולחיות באי ידיעה לבינתיים.
הרי הכי חשוב שהם מאושרים ביחד, נכון?השעה היתה שש בבוקר וטאהיונג החליט להעיר את ג׳אנקוק למקרה שלא יסכים להישאר בבית ויצטרך ללכת לעבודה.
הוא נכנס לחדר השינה ושם ראה כמו כל בוקר בשלושה חודשים האחרונים, את גאנקוק ישן במיטתו.
טאהיונג התבוננן בגאנקוק ישן והתחיל לחשוב.
טאהיונג חשב על הפגישה הראשונה שלהם, על גאנקוק בכללי וכמובן על עבודתו- עבודתו של גאנקוק סיקרנה את טאהיונג יותר מכל דבר, הוא לא הבין למה גאנקוק לא מוכן לספר עלייה, ואת האמת? הוא פחד מהתשובה שמסתתרת מאחורי הסוד הזה. הוא פחד כל כך.
טאהיונג התקדם לעבר גאנקוק הישן והחל לנשק את פניו, תחילה במצח אחר כך הוא ירד לאף, ללחיים ובסוף לשפתיו של גאנקוק, כשהגיע לפיו החל להניח נשיקות קצת יותר חזקות ומורגשות על שפתיו.
-18+
נקודת מבט גאנקוק:
התעוררתי להרגשת שפתיים רטובות על פניי ועל שפתיי ופתחתי את עיניי, הסתכלתי על טאהיונג, על עיניו היפות, שיערו המבריק, נקודת החן שבקצה אפו ושפתיו הוורודות, הוא היה יפה מכל בחינה אפשרית.
משכתי את ידיו והפלתי אותו למיטה, כבול תחת גופי, החלתי להניח לו נשיקות קטנות לאורך צווארו ולאט לאט התחלתי להשאיר סימנים שיישארו שם לאורך זמן, מסמנים שהוא שלי.
הורדתי את חולצתו במהירות , ממשיך לסמן גם את חזהו ובטנו ולאט לאט שולח את ידיי לעבר הטרניג שלבש עליו, הורדתי את הטרניג מגופו ביחד עם הבוקסר השחור והצמוד שהתלבש על גופו והתיישבתי, כאשר טאהיונג עדיין שכוב מתחתיי.
הסתכלתי עליו ועל גופו מתחתיי ונשכתי את שפתיי, העברתי את אצבעותיי על הסימנים החדשים שיצרתי עליו לפני כמה דקות וחייכתי לעברו.
"מה?" הוא שאל אותי
"כלום, אתה פשוט כל כך יפיפיה, וסקסי" אמרתי תוך כדי שהנחתי את ידי על איברו.
"אה~, תמשיך דאדי בבקשה" הוא גנח.
החלטתי להתגרות ולהביך אותו קצת.
"להמשיך מה בייבי?"
"להמשיך, אתה יודע .. לתת לי הרגשה טובה נו דאדי!" הוא אמר מובך.
"אני לא מבין אותך בייבי, אתה צריך להסביר לי מה אתה רוצה במילים." חייכתי לעברו חיוך ממזרי ושיחקתי בפטמתו הימנית.
"אוף איתך! אממ תמשיך.. תמשיך... ת-תזיין אותי כבר דאדי בבקשה" הוא אמר ופניו נצבעו באדום.
"זה מה שרצית בייבי? אז למה לא אמרת?" קרצתי לעברו והחלתי להוריד את המכנסיים והבוקסר שנמצאו על גופי.
"אתה צריך הכנה לפני?" שאלתי, מוודא. תוך כדי השאלה המשכתי לעסות לו את האיבר שהתקשח כבר ממזמן.
"אהה~, לא ד-דאדי רק תעשה את זה כבר!"
"אם אתה כל כך מבקש" עניתי וקרצתי לעברו.
כיוונתי את איברי מול חורו נכנס במהירות אליו ומתחיל לפגוע בכל מיני מקומות מחפש את הנקודה הנכונה.
"אהה, כ-כן שם! שם, יותר חזק!" מצאתי. נכנסתי ויצאתי מהר יותר וחזק יותר פוגע בנקודה הרגישה שלו שוב ושוב.
החלתי לנשק את שפתיו ולשחק בפטמתו תוך כדי שאני נכנס לתוכו.
"אני קרוב דאדי~"
"קיבלתי בייבי" חייכתי לעברו והחלתי להגביר את הקצב עוד יותר.
"אהההה~ זה היה כל כך טוב" הוא גמר ואני מייד אחריו.
נשכבתי ליידו, נשקתי לראשו והתרוממתי מהמיטה הולך לכיוון חדר המקלחת.
"לאן זה?" המלאך שלי שאל אותי.
"למקלחת אהוב שלי, אני חייב להתארגן ולצאת לעבודה" עניתי לו.
שם לב לפרצוף המבואס שעלה על פניו, אבל אין לי מה לעשות עבודה זה עבודה, ובמיוחד בעבודה שלי אין אפשרות לקחת יום חופש סתם ככה.
YOU ARE READING
The secret | boyxboy (vkook)
Romance״אני רוצה לגלות לך את הסוד שלי אבל אני מפחד״ -״מפחד ממה?״ ״מלאבד אותך״. - פאנפיק על טאהיונג וג׳אנקוק מביטיאס . יש קטעי 18 +, אתן סימן לפני כל קטע כזה. קריאה מהנה :) ג׳אנקוק- טופ טאהיונג- בוטום