07 | the sleeping monster.

14 6 120
                                    

「 ᴏ ᴄ ᴇ ᴀ ɴ ᴀ ᴅ ᴠ ᴇ ɴ ᴛ ᴜ ʀ ᴇ 」

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ᴏ ᴄ ᴇ ᴀ ɴ ᴀ ᴅ ᴠ ᴇ ɴ ᴛ ᴜ ʀ ᴇ

❛❛ aesfudotic | LE0NRICCI | xionysus ❜❜

❛❛ Seo_rin89 | angelixa_06 | 185cm_ ❜❜

: : Let's Begin : :

"dah bersedia untuk bertolak?" soal minji apabila semua anak kapalnya telah masuk ke dalam kapal.

kelima lima orang itu menganggukkan kepala. baekhyun, jinwoo dan gikwang hanya melambaikan tangan ke arah mereka.

"tak boleh ke kalau kita bawa diorang, minji?" rayu avi sambil melihat ke arah baekhyun.

"tak boleh" serta merta minji membantah.

"what, why? diorang pun nak balas dendam dekat wilfred jugak" ujar avi.

minji mengeluh. "lagipun kalau kau bagi diorang join kita, lagi ramai lah anak kapal yang kita ada. lagi senang lah kita nak tolong kau hapuskan wilfred" leon mencelah.

"kami tahu lah minji, rancangan kau selama ni untuk hapuskan wilfred, bukan nak tolong budak charlotte tu" seorin tersenyum nipis.

"jadi ambik lah peluang ni untuk kumpul lagi ramai anak kapal untuk senang kau juga kan?" aoi juga turut mencelah.

"aku pulak sorang sorang je lelaki dekat sini. jadi apa salahnya aku nak ada kawan lelaki" leon sempat tersengih seperti kerang busuk.

minji memandang sekilas gikwang, baekhyun dan jinwoo lalu mengangguk perlahan.

semua bersorak lagi lagi jaein yang sudah semestinya gembira apabila jinwoo dapat ikuti pengembaraan mereka tersebut.

"jinwoo!"

"baekhyun!"

jinwoo dan baekhyun, kedua duanya memandang si pemanggil.

"kau sekali gikwang, minji bagi korang join kitaorang!" jerit jaein sekuat hati.

gikwang, jinwoo dan baekhyun tersenyum kecil lalu membuat simbol 'ok' mengguna jari mereka.

"kitaorang datang balik dalam masa 10 minit!" jinwoo menjerit lantas berlari anak kembali ke rumahnya untuk mengemas barang barang.

ocean adventure | applyfic.Where stories live. Discover now