Hampir seminggu,
Ustaz Fattah tidak berkata pada Aishah dikelas mahupun diluar kelas.
Dan itu suda membuat Aishah faham akan perasaan Ustaz Fattah..Biasanya,Kalau sudah kita berusaha tapi urang tu tidak peduli..ertinya urang tu indk sudi..k.
Harap Maklum!!!.
Benar kata Abang nya Aisy"Jangan dikejar benda yang tidak pasti milik kita".
Ibuuu..kenapa semakin,Angahh..mau kasi lupa ustaz fattah tu!! makin kuat rasa cinta Angah sma ustaz fattah tu ibu..ujar Aishah sambil memeluk ibunya.
Ngahh..mesti sabar,sayangg..doa banyak-banyak..insyallah!!..ustaz fattah jodoh Angah..ujar ibu ipah mengeratkan pelukan anaknya.Ngahh..chill ah..relax,kau ni kuat berdrama la..So Annoying..!!ujar Aisy bergurau sambil melemparkan bantal kearah Aishah.
Bu..tingukk..Along!!!ujar Aishah memuncungkan bibirnya.Ishh..long..suka sangat menyakat c angah..ujar Ibu ipah menjeling kearah Aisy.
Bah..sudah,siapa yang free ni malam??soal Aisy memakai minyak rambut.Kenapa long??soal Aishah memandang Aisy. EMmm..Along mau ajak ibu dan Angah jalan-jalan ni malam..Alongg belanja..hahaha.ujar Aisy memakai jam tangan. "KAMI FREE"!!!..sorak Aishah dan ibu ipah serentak. Jalan pigi pantai ka?mana-mana pun boleh..ujar Aisy menguntumkan senyuman. Ni..bu jangan lupa bawa jaket..sejuk ni malam-malam..ujar Aishah berlari masuk kedalam biliknya.
YOU ARE READING
Mencari Takdir Cinta By Hindi.j
RomansaSeorang sumandak yang tidak pernah bercinta..telah jatuh cinta dengan ustaz sendiri..mampukah dia memiliki cinta ustaz Fattah??~