A szereplők

31 4 0
                                    

Hana  VirgHorvth15

Hana általában csendes és visszahúzódó maffia tag, aki azonban ha munka van, azt teljes erejéből teljesíti. Egyszerűen odavan a tigrisekért, és a kisgyerekekért.
fegyvere: íj

Asami SayakoAsami

A Maffia egyik legprofibb tagja. Munkáját 100%-osan végzi. Néha... Na jó... Elég gyakran szeret az alkoholhoz nyúlni, ilyenkor az esetek többségében tárgyakat hajigál. Hatalmas fanja Mafumafunak, ez később még jobban kifejtésre kerül... Ő és Ako a maffia alapítótagjai.
fegyvere: két pisztoly, illetve az összes tárgy ami részegen a kezébe kerül

Fujiko FanniIndig19

Egy bolondos, komolytalan lány. Szexuális vonzalmat érez a már egy évszázada halott magyar költők iránt. Sokszor épül be az ellenséghez, de csak rövid ideig, amíg a többiek kidolgozzák a haditervet. Jól harcol, azonban általában nem végez áldozataival.
fegyvere: két buzogány

Ako kiy0k0chan

Ő a maffia másik alapító tagja. Imád harcolni, szinte mindennel ami él és mozog.
Elég szórakozott, és imádja a barátait, akikre családjaként tekint. Bár ennek ellenére elég sok titka van...
fegyvere: legtöbbször 2 kés, de egyébként szinte minden.

Meni _Meni_

Meni a csapat fegyverszakértője. Ért a gyilkoláshoz, de ő inkább stratégiák kidolgozásával, és speckó fegyverek szerelésével foglalatoskodik. Van egy kacsája aki a Hápi névre hallgat.
fegyvere: ultraizébériás bot

Mizuki Mitsuko2004

Ő a Maffia detektívje. Percek alatt megold  bármilyen rejtélyt. Kis tőrével gyilkol, de csak akkor, ha muszáj. Rossz szokása mindenkit csak úgy random összeshipelni. fegyvere: tőr

Kentaura Kentaura

Egy nagyon okos lány, emiatt is ő a csapat tudósa. Szinte minden témában jártas, de gyilkolni nem szeret.
fegyver: ?

Ekki  EkkiSuicide

Ő jött utolsóként a maffiába mint hivatásos sírásó. Ő is profi a gyilkolásban, de ő inkább a testek eltüntetésével foglalkozik.
Ha meghallja a FORDÍTVA és a FELCSATOLHATÓS szavakat, sírva fetreng a földön a röhögéstől.
fegyvere: ásó + minden is

 fegyvere: ásó + minden is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
KawaiiMaffiaWhere stories live. Discover now