×5×

2.5K 71 27
                                    

Na dole ważne info oraz niespodzianka :D

Gdy weszliśmy do domu nasze podejrzenia się sprawdziły. Karo i Mati spali na kanapie przytuleni do siebie.

Pov. Mateusz

Powoli zacząłem się budzić. Karolina nadal spała wtulona we mnie. Chyba zaczynam coś do niej czuć. Dziewczynie zadzwonił telefon przez co się obudziła. Podniosła się do siadu oraz wzięła urządzenie w rękę. Gdy spojrzała na wyświetlacz smartfona jej skóra na twarzy zbledła, A w jej oczach pojawiły się łzy.

Mocno przytuliłem ją do siebie dziewczyna delikatnie odepchnęła moje ręce po czym wstała i usiadła mi na kolanach. Zacząłem ją delikatnie głaskać po włosach. Dziewczyna wtuliła się we mnie bardziej i powiedziała słowa dzięki którym miałem nadzieję że coś do mnie czuje.

- proszę nie zostawiaj mnie nigdy - powiedziała cichutko i spojrzała na mnie szklanymi oczami

- obiecuję - odpowiedziałem i przytuliłem bardziej

×××

Pov. Karolina

"Przyjdź o 22:30 na starą stację inaczej twój kochaś ucierpi"

Jebany psychopata jeśli myśli że się to boję to jest w błędzie. Bardziej boję się o Matiego. Trudno pójdę tam.

×××

Wyszłam cicho z pokoju. Stwierdziłam że przejdę się ponieważ nie jest to daleko. Dochodząc do stacji zastanawiałam się czy na pewno dobrze robię. Trudno raz się żyje.

- o widzę że gwiazdeczka przyszła - zaśmiał mi się w twarz Marcel

- Czego chcesz ? - spytałam go bez owijania w bawełnę

- A czy ja muszę czegoś chcieć? - spytał udając głupiego. A nie Sory on nie udaje on po prostu taki jest.

Nagle poczułam ostrze na mojej szyi.

- nie ruszaj się- usłyszałam przy uchu głos mojego ojca.

Pov. Mateusz

Obudziłem się mając dziwne przeczucie że coś się stało. Poszłem szybko do pokoju Karo. Nie było jej tam. Poszłam do drzwi od łazienki. Zapukałem lekko lecz nawet światło było zgaszone. Szybko obudziłem wszystkich.

- Mateusz czemu nas budzisz w środku nocy - spytał Karol

- Nigdzie nie ma karo

- Jak to nigdzie nie ma karo? - spytał mnie Łukasz

- Wiem - powiedziałem po chwili.

Poszłem do jej pokoju. Zobaczyłem że jej telefon jest na szafce nocnej. Dobrze że kiedyś zobaczyłem jej hasło bo inaczej było by ciężko. Wpisałem sześć liczb. Ujrzałem ostatnią wiadomość na telefonie dziewczyny od jej byłego.

    "Przyjdź o 22:30 na starą stację inaczej twój kochaś ucierpi"

O boże ona pewnie tak poszła. Zbiegłem po schodach wchodząc do kuchni gdzie była reszta. Pokazałem im telefon oraz wiadomość.

- Wiem gdzie  to jest - powiedział  Karol   - dawniej handlowali tam dragami

Szybko pobiegłem do samochodu i odpaliłem je. Zacząłem jechać. Po kilku minutach byłem na miejscu. Zobaczyłem światło w jednym z okien oraz trzy postacie. Jedną z nich była Karolina. Boże żeby jej się nic nie stało. Pomyślałem w duchu.

Po cichu wszedłem do budynku. Zacząłem wspinaczkę po schodach. Przecież tam był jej ojciec. Chyba. Nagle poczułem dłoń na ramieniu. Szybko się odwróciłem. Okazało się że to Łukasz, Mikołaj  i Karol. Pokazałem głową przed siebie.

- przecież tam jest jej ojciec - powiedział Łuki

Gdy ustaliliśmy plan który polegał na  zajściu ich od tyłu, zaczęliśmy wcielać to w życie. Łukasz miał zajść ojca Karo A Karol i Mikołaj jej byłego. Ja natomiast miałem wziąść dziewczynę i szybko wyjść z nią z budynku. Gdy wszyscy byli na miejscach szybko podbiegłem do dziewczyny i wziąłem ją na ręce. Szybko zawiodłem ją do auta i wyciągnąłem koc z bagażnika. Okryłem nim dziewczynę i przytuliłem mocno.

- Przepraszam - powiedziała cicho

- nie masz  za co -  zacząłem  jej  mówić  - mogłaś powiedzieć poszedł bym z tobą

Dziewczyna wtuliła się we mnie jeszcze bardziej. Po chwili poczułam jej miarowy oddech co oznaczało że usnęła. Akurat przyszli friz łuki i mixer.

////
Ta dam jest to nowy rozdział. Kolejny pojawi się jutro. Mam dla Was konkurs w którym pomaga mi KangurQaa

Zasady proste. Zgłaszanie się w komentarzu i pod spodem macie pytania na które musicie odpowiedzieć. Odpowiedzi  piszecie do mnie na priv. Nagrodą jest możliwość napisania rozdziału do książki.
Jeśli więcej niż dwie osoby będą miec maksymalną ilość punktów będą losowane nazwy na karteczkach. Mam nadzieję że dobrze to wytłumaczyłam. Zgłaszajcie się w komentarzu i piszcie do mnie że względu na to że ktoś mógłby odpisać odpowiedzi od was i mieć taką samą liczbę punktów A tego byście chyba nie chcieli. Zgłaszać  się można do 18 lipca 2019

To pytania:

1. W Którym roku urodził się Tromba ?

2. Jaki był pierwszy film na kanale Mateusza ?

3. Jak nazywa się na instagramie?

4. Jak nazywa się  jego wąż?

5. Kiedy założył kanał na yt?

6. Ile ma subów?

7. Jak Mati  poznał friza?

Odpowiedzi piszcie  do mnie ;D

Dziewczyna znikąd •Tromba• Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz