×15×

909 35 5
                                    

Obudziłam się około 9:30. Poleżałam jeszcze chwilę po czym przebrałam się i zeszłam do kuchni aby zjeść śniadanko. Po zjedzeniu wróciłam do pokoju i przytuliłam się do Mateusza który jeszcze spał.

                                       ***

Gdy się obudziłam chłopaka już nie było. Pewnie poszedł zjeść śniadanie. Wzięłam telefon i posprawdzałam wszystkie social-media.

- Idziesz do basenu? - spytała Monia wchodząc do pokoju

- No tylko ubiorę strój  jak chcesz to poczekaj na mnie

Poszłam do garderoby aby się przebrać. Ubrałam czarny dwuczęściowy strój.

- Idziemy? - spytałam dziewczyny

- Tak

Na basenie byłyśmy około godziny. Później postanowiłyśmy że się trochę poopalamy. Dołączyły do nas  Kasia, Marta i Wera.

Z Wersow wytłumaczyłam sobie wszystko i okazało się że dziewczyna była zauroczona w Mateuszu jednak gdy  Karol zaczął jej znowu poświęcać więcej uwagi, dziewczynie minęło to zauroczenie. Cieszyłam się bo wiedziałam że nasze kłótnie zaczęły już powoli męczyć ekipę.

- Uwaga przybywa jedzenie - powiedział Patec - stwierdziłem że przyniosęwam jedzenie i picie bo jeszcze tu uschniecie.

- Ooo dzięki Kuba - powiedziała Wera

Po zjedzeniu stwierdziłam że pójdę się umyć.

                                      ***

- Ej chcecie coś bo jadę z Mateuszem do sklepu! - krzyknęłam stojąc w progu

Okazało się że tylko dziewczyny coś chciały więc wsiedliśmy do samochodu i odjechaliśmy w stronę sklepu.  Po drodze były lekkie korki ale udało nam się dojechać w miarę szybko.

- Co mamy kupić ? - spytał chłopak

- Makaron, sos pomidorowy, mięso mielone i jeszcze jakieś słodycze itp.

Rozdzieliliśmy się aby zrobić szybciej zakupy. Ja poszłam po rzeczy o które prosiła mnie Monia i Marta. Po zapłaceniu włożyliśmy zakupy do auta i pojechaliśmy do domu.

Gdy dojechaliśmy rozpakowaliśmy zakupy w kuchni i postanowiłam zrobić spaghetti na obiad.

Po zjedzeniu  poszliśmy zagrać w bilarda. Zagraliśmy w sumie chyba z trzy razy jednak potem nam się to znudziło.

Po przekroczeniu progu naszego pokoju, chłopak przytulił się do mnie od tyłu i zaczął całować po szyi. Chyba każdy wie jak to się skończyło.

-------
Przepraszam że rozdział jest krótki ale nauczyciele zasypali mnie zadaniami 😕
Postaram się napisać jeszcze jeden rozdział 😊

Dziewczyna znikąd •Tromba• Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz