×14×

888 33 6
                                    

Gdy wróciłam do domu Łukasz od razu zrobił mi aferę że nie odbieram ani nie odpisuje telefonów i że jeżdżę pod wpływem alkoholu. Wujaszek wysłał mnie do spania więc położyłam się na kanapie na której akurat siedziałam.

- Czemu nie  idziesz spać do pokoju?- spytał

- Pokłóciłam się z Mateuszem

Łuki wyszedł z salonu więc myślałam że  po prostu poszedł spać jednak po chwili wrocił do mnie z kocem.

- Śpij dobrze- powiedział całując mnie w czoło

                                           ***

Rano, gdy się obudziłam chciałam porozmawiać z Mateuszem jednak nigdzie go nie było. Okazało się że pojechał z Karolem do sklepu. Nie wiedziałam co ze sobą zrobić więc poszłam zjeść śniadanie.

- Hej Monia - powiedziałam widząc że dziewczyna jest w kuchni.

- Hej, trzymasz się jakoś? Słyszałam że dowiedziałaś się o tym.

- Nie jest źle ale muszę pogadać z Mateuszem i Weroniką.

                                           ***

- Mateusz, Weronika możemy pogadać? - powiedziałam wchdząc do salonu.

Oboje ruszyli za mną do pokojumokego i Mateusza.

- Czy kiedy mieliście romans to byłam już z Trombą? - spytałam prosto z mostu

- Nie - zaczęła swoją wypowiedź Wera - to było jeszcze gdy nawet nie znałam Karola. Jednym z warunków układu było to że nie możemy się w sobie zakochać. Jednak jak widzisz ja się w nim zakochałam później poznałam Karola i zapomniałam o Mateuszu jednak po pewnym czasie gdy z Karolem nie spędzałam tyle czasu, to uczucie do Mateusza powróciło. Nie pomyślałam o tym że mogę zniszczyć życie wam i sobie.

- Tylko dlatego mnie nie lubiłaś?

- Tak przepraszam - powiedziała skruszona - może polepszymy nasz kontakt ?

- Niech ci będzie - powiedziałama dziewczynaopuściła pokój

- Przepraszam że ci nie powiedziałem- zaczął Mati - mogłem ci powiedzieć wtedy wiedziałabyś dlaczego Wera jest taka dla ciebie.

- Wybaczam ci, ale obiecaj że już nic przedemną nie ukryjesz.

                                         ***
Dziś mieliśmy się przeprowadzić kolejny raz tym razem na dłużej. Podróż minęła szybko. Gdy zobaczyłam dom kopara mi opadła. Na serio. Jeśli mówiłam że tamte domy były piękne, to się myliłam. Ten dom to ogromna willa z basenem. Na szczęścietym razem wszyscy byliśmy w jednym domu licząc pracowników ekipy jak i samą ekipę.

---------
Ja normalnie szaleje z tymi rozdziałami 😂

Dziewczyna znikąd •Tromba• Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz