Hoseok telefonun kapanmasıyla şok olmuştu. Jin ve Namjoon ona meraklı gözlerle bakıyorlardı. Onlara döndü ve "Jungkook ağlıyordu sonra da tam bişey diyecekken ses kesildi" dedi. Jin'in gözleri büyümüştü şaşkınlıkla Hoseok'a bakıyordu. Namjoon hemen telefonunu alıp Taehyung'u aradı.Taehyung Aranıyor...
🔊Alo Namjoon Hyung!
🔊Taehyung sen nerdesin?
🔊Arabadayım
🔊Jungkook nerde yanında değil miydi?
🔊Ahh yanımdaydı ama tartıştık
🔊Taehyung ahhhh hemen geri git acele
🔊Ne? Neden?
🔊Jungkook bayılmış olabilir
🔊Ne?!Arama Sonlandırıldı
Taehyung hemen arabadan indi ve koşarak Avm'ye geri döndü. İçini büyük bir korku kaplamıştı. Jungkook'a bir şey olması onu korkutuyordu.
Tuvaletin önüne geldiğinde kapıyı kırarcasına açtı.
Gördüğü manzara karşısında gözyaşlarını tutmaya çalışıyordu. Jungkook baygın bir şekilde yerde yatıyordu.Hemen yere çömeldi. Jungkook'un kafasını bacağına koydu ve ellerini Jungkook'un yüzüne koyup ayıltmaya çalıştı.
Taehyung: Jungkook! Lütfen uyan bitanem lütfen!
Taehyung: Jungkook lütfen kendine gelJungkook uyanmıyordu. Taehyung onu kucağına alıp koşmaya başladı. Otopark'a geldiğinde hemen arabaya doğru ilerledi. Kapıyı açıp Jungkook'u arka koltuğa yatırdı. Kendisi de hemen sürücü koltuğuna oturdu ve en yakın hastaneye doğru arabasını sürdü.
Namjoon Hyung Arıyor...
🔊E-efendim hyung
🔊Taehyung! Jungkook yanında mı? Ne oluyor anlat
🔊H-hyung onu arabaya taşıdım bayılmıştı..
H-hastaneye gidiyoruz
🔊Sen ağlıyor musun?
🔊...
🔊Taehyung sakin ol ağlama! Hangi hastaneye gidiyorsun?
🔊*********** Hastanesi
🔊Tamam bizde geliyoruz oraya
🔊T-tamamArama Sonlandırıldı
Taehyung gözyaşları içinde arabayı sürüyordu. Kendini suçlu hissediyordu. Suçluydu da. Jungkook'u orda yalnız bırakmamalıydı. Yaşananlar aklına geldikçe daha da kötü oluyordu. Yağmur yağmaya başlamıştı. Sanki gök onunla birlikte ağlıyordu. Kırmızı ışıkta durduğunda ellerini yüzüne koydu ve dudaklarından çıkan sözcükler "Tanrım lütfen ona bişey olmasın" olmuştu.
Hastaneye vardığında arabayı rastgele park edip hemen Jungkook'u kucağına aldı ve Hastanenin içine doğru koştu.
Taehyung: Yardım Edin!
Hemşire: Hemen sedye getirin!
Taehyung: Lütfen sana bişey olmasın Jungkook! Lütfen!
Hemşire: Beyefendi sakin olun şimdi hastaya doktorlarımız bakacakHemşire sedyeye koydukları Jungkook'u da alıp doktorlar eşliğinde gitti. Taehyung sandalyeye oturup yüzünü elleriyle kapatıp ağlamaya başladı.
3-4 dakika sonra Jimin'in sesini duydu.
Ayağa kalkıp sarıldı. Ardından Yoongi, Namjoon, Jin ve Hoseok gelmişti. Jimine sıkıca sarılıp daha da hıçkırıklara boğulmuştu. Namjoon da elini Taehyung'un omzuna koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •Taekook•
ФанфикJungkook: "Taehyung lütfen sana bişey olmasın... yoksa ben nefes alamam" Taehyung: "Jungkook keşke beni sevdiğini en başından söyleseydin.. çünkü be-" -There's Nothing Like Us Düz Yazı+Texting Yan Shipler; YOONMİN NAMJİN