~12~

2.8K 152 98
                                    


Jungkook: Taeğğ ben seni..
Taehyung: Eee Jungkook
Taehyung: Ahh sızdın mı sen?

Taehyung Jin'in attığı o eski konuma bakarak Jungkook'un evine doğru gitti. Jungkook sızmıştı. Jungkook'un ne diyeceğini merak ediyordu.
Konumun sayesinde eve varmıştı.
Arabayı eve park edip arabadan indi.
Hemen Jungkook'un oturduğu tarafın kapısını açarak Jungkook'u uyandırmaya çalıştı.

Taehyung: Jungkook hadi evine geldik
Jungkook: ...
Taehyung: Jungkook hadi kalk
Jungkook: ...

Jungkook uyanmadığı için onu kucağına aldı ve arabasının kapısını kapatıp apartmana doğru ilerledi. Dış kapıyı nasıl açacağını bilmediği için bir zile bastı ve kapıyı açtırıp içeri girdi. Kaçıncı kata gideceğini bilmediği için o an aklına Hoseok'u aramak geldi.

Hoseok Hyung Aranıyor...

🔊Alo Hyung
🔊Taehyung?
🔊Hyung Jungkook sızdı bende onu şimdi evine götürmeye çalışıyorum fakat evi kaçınca katta bilmiyorum.. sormak için aradım
🔊Sızdı mı ahhh.. Evi 4. katta 22 numaralı daire.
🔊Sağol hyung hoşçakal
🔊Ne demek asıl ben teşekkür ederim Jungkook'a yardım ettiğin için. Görüşürüz
🔊Hoşçakal

Arama Sonlandırıldı

Taehyung daireye gidebilmek için asansörü çağırdı ve Jungkookla birlikte asansöre bindi. Jungkook hâlâ ayılmamıştı. 4. Kata geldiklerinde asansörden inip daireye doğru yürüdü. Kapıyı açabilmek için anahtar gerekiyordu. Jungkook'un cebinden anahtarı alıp kapıyı açtı ve içeri girip kapıyı kapattı. Işıkları açıp Jungkook'u koltuğa yatırdı. Mutfağa girip kahve yapmaya başladı. Kahveyi yaptıktan sonra salona geçti ve Jungkook'un yattığı koltuğa oturdu.

Taehyung: Jungkook kalk hadi
Jungkook: Hıı
Taehyung: Sana kahve yaptım ayılman için kalk hadi
Jungkook: Ahh başım

Jungkook yavaşça doğruldu. Hâlâ sarhoştu ama şuan da en azından ne yaptığını biliyordu. Etrafına baktı. Evinde olduğunu gördü. Sonra kafasını çevirdi. Karşısında gerçekten de Taehyung vardı.

Jungkook: Nasıl geldik buraya?
Taehyung: Restoranda sarhoş oldun. Arabaya bindirdim seni sonra geldik buraya. Seni kucağımda taşıdım.
Jungkook: K-kucağında mı? Şeyy ehh yani
Taehyung: Kahveni iç tam ayıl sonra konuşuruz
Jungkook: T-tamam

Jungkook o anları hatırlamıyordu. Taehyung onu kucağındaki taşımıştı. Bu onun kalp krizi geçirmesine yetebilecek derecede mükemmel bir olaydı. Taehyung'un gece evinde kalmasını istediği için bişeyler yapmak istiyordu. Kahvesini masaya koydu ve Taehyung'a doğru döndü.

Jungkook: T-tae ben çok kötüyüm midem çok bulanıyor.
Taehyung: Kalk o zaman seni yatağına götürelim.
Jungkook: O-olur

Taehyung Jungkook'un belinden tutup odasına doğru yürütüyordu. Jungkook o an ölecekmiş gibi hissediyordu çünkü Taehyungla ilk defa bu kadar yakınlaşmıştı. Elleri belindeydi. Nefesi kesilmişti.
Odasına geldiklerinde Tae onu yavaşça yatağına yatıyordu. O an ki sarhoşlukla Jungkook yatağa kendini attı ve Taehyung da dengesini kaybedip onun üstüne düştü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Nothing Like Us •Taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin