Jungkook'un söyledikleri karşısında Taehyung gözlerini kısarak ona baktı. Sinsi ve bir o kadar da etkileyici gülüşüyle Jungkook'un aklını başından almıştı.
Taehyung Jungkook'un üzerinden kalktı.
"Jungkook ben seni hatırlıyorum. Yani sanki bu seni ilk öpüşüm değil"Jungkook mutlulukla karışık olan şaşkınlığıyla doğruldu ve Taehyung'a sarıldı.
"Evet Taehyung ilk değil.. fakat beni hatırlamak için kendini yorma. Eskiden sen benim sevgimi bilmezken de ben seni seviyordum"Taehyung kafasını Jungkook'un boynuna yerleştirmişti.
"Jungkook.. şuan seni çok hatırlamasamda ilerde hatırlayacağım. Bu yüzden beni affet"Taehyung kafasını kaldırdı ve Jungkooktan ayrıldı.
Jungkook'un gözlerinin dolu olduğunu farkettiğinde yüzü düşmüştü. Jungkook gözlerini silip ayağa kalktı.
"Taehyung ben kendi odama gideyim. Sen beni hatırlayana dek seninle çok fazla yan yana olmak istemiyorum. Beni hatırladığın an ve kendi isteğinle yanımda olduğun an hep seninle olacağım. Fakat beni sevmezsen arkadaş olmak istersen olmaz çünkü ben yeterince yıprandım Taehyung"Jungkook yorgunluktan morarmış gözleriyle son bir defa Taehyung'a bakıp konuşmasını beklemeden çıkıp gitmişti. Telefonunu da bırakmıştı. Taehyung'un fotoğraflara bakıp belki onu hatırlayabileceği umuduyla..
Taehyung yavaşça yatağına oturdu ve telefonu eline aldı. Telefonu açtığında ana ekranda kendisinin fotoğrafının olduğunu farketti. Fotoğraflar kısmına bastı. Karşısına "💜TK🖤" şeklinde isimlendirilmiş bir klasör çıkmıştı. O klasöre bastığında beraber oldukları fotoğraflar vardı. 3 tane fotoğrafları vardı ama hepsi birbirinden güzeldi. İlk fotoğraflarına baktı.
Jungkook'un gözündeki gözlükler, kolunu omzuna atışı. Bunları hatırlar gibiydi fakat hepsi kesik kesikti. Gözlerini kapattı ve düşünmeye çalıştı..
Saat 04:22
Taehyung kan ter içinde kalkmıştı. Fotoğrafa bakarken uyuyakalmıştı. Rüyasında birçok şey görmüştü. Çoğunlukla Jungkook'u görmüştü. Yaşadıklarını.. beraber yaşadıklarını. İlk fotoğrafı çektikleri günü görmüştü. O günü hatırlamıştı. Okçuluk ile uğraştığını hatırladı. Hatta Jin ve Namjoon'un kızları Areum'u da. Yatağın üstündeki telefonu aldı ve diğer resimlere bakmak için klasöre girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •Taekook•
Fiksi PenggemarJungkook: "Taehyung lütfen sana bişey olmasın... yoksa ben nefes alamam" Taehyung: "Jungkook keşke beni sevdiğini en başından söyleseydin.. çünkü be-" -There's Nothing Like Us Düz Yazı+Texting Yan Shipler; YOONMİN NAMJİN