Sona yaklaşıyoruz :*
Harry koridorda yavaşça yürürken bir yandan olanları düşünüyordu. Hermione ve Parkinson çıkıyor sayılırdı, o zaman Parkinson'un arkadaşlarıyla araları düzelmeliydi. Sonuçta yılların düşmanları, aşık olmuşlardı. Büyük olay.
Draco Malfoy bu olayı çok daha fazla düşünüyordu. Aile sıkıntıları olmadan aşklarını yaşayacaklarsa...
Sanırım şansını denemeye değerdi. Onunla flörtleşmeye çalışacaktı.
...
Masada, ah hayır Gryffindor yemek masasında, tam olarak Harry'nin yanında, birisi oturuyordu. Bir Slytherin.
Draco Malfoy. Küçüklük aşkı mı demeliydim? Sanırım evet. Harry olabildiğince seri hareketlerle yemeğini yiyip def olmak istiyordu ama Malfoy çok sakin olduğundan dolayı o da sakindi. Sadece biraz zaman geçirebilirdi, değil mi?
"Eee?" dedi Hermione gülimseyerek. Harry ve Ronald'a uyarıcı bir bakış attı. "Bir konu açmaya ne dersiniz?" Ronald öksürdü ve Harry'ye baktı.
"Ehm, artık Parkinson ve Hermione çıktığına göre--" Sözü Slytherin kız tarafından bölündü. "Pansy." Harry başını salladı.
"Pansy ve Hermione çıktığına göre arkadaşlık ilişkilerimizi gözden geçirmeliyiz."
Draco katıldığını belirtirken Harry onu izliyordu.
Yeni kurgu yazıyorum Jake Gyllenhaal ve Tom Holland için
ayrıca bu kurgu berbat oldu özür dilerim sırf ara sıra canı sıkılanlar çerez olarak okusun diye var bu
bir de çok sık bölüm atıyorum bi oy şeyine basmak ya da yorum yapmak çok mu zor aq
sizi seviom ♡