Κεφάλαιο 38

2.7K 125 9
                                    

Το ξυπνητήρι χτυπάει από της 8:00 σήμερα γιατι έχουμε ραντεβού για να δούμε για μια τελευταία φορά την πριγκίπισσα.

Κλείνω το ξυπνητήρι και σκουντάω τον Γιώργο...Είναι τόσο γλυκούλης στο πρωινό ξύπνημα. Τον αγκαλιάζω και τον φιλάω. Το ίδιο κάνει και αυτός μόνο που φιλάει πρώτα την κοιλιά. Αρε ακόμα δεν γεννήθηκε και του έχει πάρει τα μυαλά.

Έπειτα γυρνάει μπρούμυτα και βάζει το πρόσωπο του στα πόδια μου. Εγώ βέβαια όπως κάθε πρωί του χαϊδεύω λίγο την πλάτη αλλά πολύ απαλά ίσα ίσα που ακουμπάνε τα νύχια μου στην πλάτη του.

Όταν σηκώνεται τον παρατηρώ να πηγαίνει στο μπάνιο. Ακούω το νερό να τρέχει και πάω και εγώ. Κάνω όλα τα απαραίτητα και μπαίνω και εγώ για μπάνιο μαζί του. Και βέβαια κόμπλαρε αλλά τι να κάνουμε οι ορμόνες μου πάνε πάνω κάτω.

Βέβαια έκανα μπάνιο και όχι κάτι άλλο γιατί η ώρα ήταν 8:15 και είχαμε ραντεβού 9:00. Όταν βγήκα τον φίλησα και φόρεσα το μπουρνούζι μου όπως και αυτός την πετσέτα του.

Στέγνωσα γρήγορα και έβαλα μια απλή κοντομάνικη μπλούζα του Γιώργου και ένα σορτσάκι το οποίο με στενεύει λίγο η αλήθεια είναι για αυτό και βγάζω το κορδόνι.

Έβαλα κονσίλερ, μάσκαρα και λιποζάν και πήγα να δώσω στα παιδιά να φάνε και στα τρία. Τα σκυλιά και την Εφθαλία εννοώ. Οι γονείς μας έχουν έρθει όποτε είχαν ετοιμάσει φαγητό. Εμένα για κάποιον λόγο ο γιατρός μου είπε να μην φάω. Δεν ήξερα ότι δεν κάνει αλλά ακόμη αμφιβάλω αν έτσι πρέπει η άμα λέει μαλακίες.

Κλείνω προς το δεύτερο!!!

Μας πάνε οι γονείς μας με το αμάξι που νοίκιασαν. Φτάνουμε αμέσως όποτε αυτοί περιμένουν από κάτω.

Όλα είναι μια χαρά δεν έχει πάρει το μωρό την στάση που πρέπει να έχει όποτε δεν γεννάω σήμερα. Ο καημενούλης στεναχωρήθηκε. Ήθελε τόσο πολύ να έρθει σήμερα.

Πάμε ξανά στο αμάξι και ο Γιώργος μπαίνει με μουτρωμένο βλέμμα.

Α:Οο έλα τώρα μην έχεις τέτοιο βλέμμα. Φταίω εγώ που δεν θα έρθει σήμερα;!
Γ:Όχι αλλά εγώ ήθελα τόσο πολύ να την είχαμε μαζί μας.
Α:και εγώ αυτό ήθελα αλλά τι να κάνουμε. Θα μας πάτε στης Ηρώ με του Τόλη;
Γιαν:γιατί;
Α:μπήκε στον 9ο σήμερα όποτε θα πάμε να τους δούμε.
Γιαν: ωραία εμείς θα πάμε ξανά για ψώνια όποτε θα μας πάρετε να έρθουμε να σας πάρουμε.

Ξεκινήσαμε και μέσα σε λίγα λεπτά είμασταν εκεί. Κατεβήκαμε και οι γονείς μας έφυγαν. Χτυπήσαμε την πόρτα και μας υποδέχτηκε ο Τόλης με γλυκά και τσίπουρα. Ούτε ο Γιώργος δεν έκανε έτσι. Η Ηρώ από μέσα να χορεύει το 'Αγάπαμε να σ'αγαπω'.

Step Brother Or Something More Where stories live. Discover now