Ξύπνησα απο έναν δυνατό ήχο. Βάζω την ρόμπα μου και κατεβαίνω στην κουζίνα. Βλέπω τον Γιώργο να προσπαθεί να βγάλει ένα τηγάνι από το συρτάρι.
Α:τι κάνεις εκεί παιδί μου; (λέω καθώς τρίβω τα μάτια μου)
Γ:οχ μωρό μου συγγνώμη σε ξύπνησα;
Α:Όχι εντάξει δεν πειράζει; τι ώρα θα έρθουν τα παιδιά;
Γ:είναι νωρίς ακόμα! Δεν ντύνεσαι να έρθεις να με βοηθήσεις γιατί θα σπάσω τίποτα!
Α:Ναι πάω να αλλάξω.Έκανα την πρωινή μου ρουτίνα και και έβαλα ρούχα αρκετά άνετα γιατί δεν είμαστε πια και για πολύ στενά. Όσο πιο φαρδιά τόσο το καλύτερο.
Μόλις έφτιαξα και τα μαλλιά μου πήγα να βρω τον Αλφι. Του έβαλα κροκέτες και του άλλαξα νερό. Πήγα στην Εφθαλία και της έδωσα να φάει. Όταν έπλυνα τα χέρια μου πήγα στην κουζίνα. Ο Γιώργος είχε φτιάξει ήδη τα κρέατα και του έμενε να τα ψήσει.
Έβαλα την ποδιά μου και έβγαλα τα υλικά για να φτιάξω ένα ακόμα φαγητό που βέβαια δεν θα το πλησίαζε κανένας.
Αποφάσισα να φτιάξω μουσακά με κάποιες μικρές μετατροπές. Αντί για κιμά μανιτάρια, αντί για μελιτζάνες μπρόκολο και αντί για μπεσαμέλ ταχίνι. Μούρλια θα είναι...Δηλαδή εγώ προσωπικά θα το ευχαριστηθώ.
Αφού το έφτιαξα το έβαλα στο φούρνο σειρά είχε το γλυκό. Αποφάσισα να φτιάξω μια πάβλοπα από πεπόνι. Και αυτό μου ακούγεται θεϊκο. Το έβαλα στο ψυγείο για να κρυώσει. Ο μουσακάς αφού είχε γίνει έκλεισα στον φούρνο και το άφησε μέσα. Ετοίμασα το τραπέζι ενώ ο Γιώργος έψηνε.
Έφτιαξα και δύο σαλάτες η μια με μαρούλι και η άλλη με λάχανο...Δηλαδή τίποτα το ιδιαίτερο.
Η πόρτα χτύπησε και πήγα να ανοίξω. Είχαν έρθει μαζί με τον νέο τους μέλος την Λούσι. Πιο συνηθισμένο όνομα δεν μπορούσαν να βρουν. Είναι το ένα από τα παιδάκια του Αλφι. Μωρέ πως μεγάλωσε έτσι. Ειναι που οταν την είχα δει ήταν μια σταλιά.
Την άφησαν ελεύθερη για να πάει να παίξει με τον Αλφι. Εμείς βγάλαμε τα φαγητά στο τραπέζι και κάτσαμε. Κάθε Κυριακή έτσι γίνεται. Δηλαδή την άλλη θα πάμε εμείς σε αυτούς.
Όλοι έβαλαν στο πιάτο τους μπριζόλες. Μόνο εγώ έφαγα από τον μουσακά που έφτιαξα. Τελικά πολύ ωραίος...ιδικά το ταχίνι βούρλια. Αργότερα θα επιχειρήσω να φτιάξω μελομακάρονα καθώς είναι Χριστούγεννα. Έχουμε στολίσει όλο το σπίτι και θες να κάθεσαι να το χαζεύεις όλη μέρα.
Όταν φάγαμε μαζέψαμε τα πιάτα και βάλαμε στα πιατάκια του γλυκού το υπερτέλειο γλυκό μου. Τα αφήσαμε στο τραπέζι και ξεκινήσαμε να τρώμε. Τα παιδιά σταμάτησαν ενώ μόνο εγώ και ο Γιώργος τρώγαμε.
DU LIEST GERADE
Step Brother Or Something More
JugendliteraturΤι γίνεται όταν η μαμά σου παντρεύεται για δεύτερη φορά;! Τι θα γίνει όταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μάθεις διάβασε την παρακάτω ιστορία