Κεφάλαιο 45

2.1K 99 18
                                    

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου καθώς θελω να πάω προς νερού μου! Αφού κάνω την δουλειά μου ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Σήμερα είναι η μέρα που έχω μπει στον 9ο μήνα.

Ο Γιώργος μπαίνει μέσα στο μπάνιο και φιλάει πρώτα την Αποστολίτσα και μετά έμενα. Ναι είναι και πάλι κορίτσι και ο Γιώργος τα έχει παίξει. Πια στην οικογένεια είναι δύο αγόρια ο Γιώργος και ο Πεπίτο γιατί δυστυχώς ο Αλφι πέθανε.

Πήγα στην κουζίνα και εκεί ηταν η Εύα και έπινε χυμό. Σήμερα ήταν Σάββατο όποτε δεν είχε σχολείο και αυτό σημαίνει βόλτα στο πάρκο. Έβαλα και εγώ χυμό αλλά μόλις κατάπια την γουλιά μου ένας δυνατός πόνος στην κοιλιά με έπιασε.

Αμέσως φυσικά φώναξα τον Γιώργο και μέσα σε λίγα λεπτά είμασταν στο νοσοκομείο. Κατάλαβα ότι έσπασαν τα νερά γιατί έτσι ένιωθα και την πρώτη φορά.

Αμέσως με πήραν με το καροτσάκι και τα σχετικά. Οι γονείς μας είχαν έρθει ενώ είχαν πάει για σπα! Ήρθαν και τα παιδιά και η Ηρώ με τον Τόλη είχαν γυρίσει πλέον μόνιμα Βραζιλία. Είχανε ερθει όλοι με μπαλόνια αρκουδάκια και γλυκά και εμένα με έβαλαν ξανά σε ένα δωμάτιο.

Εκεί άρχισαν φυσικά τα 'ανασούλες, σπρώξε έλα λίγο ακόμα' και γενικώς ότι γίνεται σε καθε γέννα.

?:έλα λίγο ακόμα...σπρώξε.
Α:ΑΥΤΌ ΚΆΝΩ ΤΌΣΗ ΏΡΑ ΤΙ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΆΘΟΜΑΙ ΣΤΑΥΡΟΠΌΔΙ ΠΊΝΟΝΤΑΣ ΦΡΑΠΈ (Λέω καθώς σφίγγω ακόμα πιο πολύ το χέρι του Γιώργου;
Γ:αχ σας παρακαλώ μην την νευριάζετε θα μου σπάσει το χέρι.

Μετά από 3ης βασανιστικές ώρες που πέρασα ακούστηκε το κλάμα της μπέμπας και μου ήρθαν ξανά όλες οι αναμνήσεις από την πρώτη γέννα.

***

Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω εκεί μόνο τους γονείς μου.

Α:που είναι ο Γιώργος και τα παιδιά;
Αν:αγάπη μου ο Γιώργος πήγε με την Εύα σπίτι για να ξεκουραστεί η Εύα και να πει στην Lilian να έρθει και τα παιδιά είχαν δουλειές και έπρεπε να φύγουν.
Γιαν:Ο Γιώργος σε λίγο θα είναι εδώ!
Α:ωραία! Πεινάω!
Γιαν: ωραία πάω να σου πάρω κάτι να φας!
Α:ωραία ευχαριστώ!
Αν:Η μικρή είναι μια κούκλα!
Α:την είδατε;
Αν:Ναι είναι ξανθούλα ίδια ο παππούς της.
Α:ο Γιάννης;
Αν:Όχι ο μπαμπάς σου! Στις φωτογραφίες που ήταν μικρός έτσι ήταν και αυτός. Τώρα για τα μάτια δεν ξέρουμε ακόμα δεν τα άνοιξε.
Α:Α ωραία!
Γ:ήρθα και εγωω (Λέει καθώς μπαίνει μέσα με μια ανθοδέσμη)

Έρχεται μου δίνει την ανθοδέσμη και μου αφήνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλη. Κάθεται σε μια καρέκλα που είναι δίπλα από το κρεβάτι και γενικώς άρχισε να μου αναλύει γιατί ο καθένας έπρεπε να φύγει.

Step Brother Or Something More Onde histórias criam vida. Descubra agora