Γεια σας!! Ονομάζομαι Αλίνα Μακρή. Είμαι 16 χρονών. Είμαι η κόρη του γνωστού επιχειρηματία Ανδρέα Μακρή. Εγώ και η μητέρα μου μένουμε σε ένα αρκετά μεγάλο σπίτι στην Θεσσαλονίκη. Ο μπαμπάς μου πέθανε πριν 10 χρόνια όταν εγώ ήμουν ακόμα 6 χρονών όποτε δεν τον θυμάμαι πολύ καλά. Αρχικά, είμαι μοναχοπαίδι οπότε τα είχα όλα δικά αλλά παρόλα αυτά δεν είμαι όπως κάποια κακομαθημένα παιδιά που τα θέλουν όλα δικά τους. Ακόμη, είμαι αρκετά ήρεμη και εγώ υπομονή θα μπορούσα να πω. Αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο και για αυτό η ντουλάπα μου είναι γεμάτη με κόκκινα ρούχα. Αγαπημένο μου ζωάκι είναι ο σκύλος και παρακαλάω χρόνια την μαμά μου να υιοθετήσουμε ένα αλλά δεν... Αγαπημενες ταινίες είναι οι ρομαντικές και τα θριλερ.
Τα χαρακτηριστικά μου θεωρώ δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο. Άλλωστε η κάθε μία από εμάς είναι όμορφη με τα δικά της χαρακτηριστικά. Το ύψος μου λοιπόν είναι 1,60 οχι και τόσο ψηλή. Έχω καστανό-ξανθα ίσια μαλλιά αλλά θα βάφω ξανθά ενώ τα μάτια μου είναι πράσινα αφού τα πήρα από την μητέρα μου. Η μύτη μου ειναι μια φυσιολογική μύτη ενώ τα χείλη μου είναι αρκετά μεγάλα. Ευχαριστώ τον μπαμπά μου για αυτό.
Αυτό είναι το 1ο κεφάλαιο δηλαδή η γνωριμία μας!! Μέχρι το επόμενο κεφαλαιο πολλά φιλια!!!!!!😘😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
Step Brother Or Something More
Novela JuvenilΤι γίνεται όταν η μαμά σου παντρεύεται για δεύτερη φορά;! Τι θα γίνει όταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μάθεις διάβασε την παρακάτω ιστορία