crackiness part 4

9 3 3
                                    

Melody: *high off of tea* HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDAHO

Prussia: wtf..... O.O

Melody: NYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANY~

Italy: PASTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÆÃÅĀÀÂÁÄAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~

England: PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON CATS RAPING HANDBAGS ON BALD GUY

PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON CATS RAPING HANDBAGS ON BALD GUY~

France: I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP I CANT STOP~

Romano: CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~

Prussia: AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS AWESOMENESS~

Spain: TURTLES TURTLES TURTLES TURTLES TURTLES TURTLES~

Russia: KOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOLKOL

Everyone listed: *backs away* heheheh...............*runs like sawnik*

__________

IDK WHAT I TYPED XD

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cracky AdminWhere stories live. Discover now