Tanıtım

55 11 3
                                    

Üniversiteyi bitirmiş diplomamı almıştım artık bende bir polisim. Bunun için çok çaba sarf etmiştim. Polis olmuştum. İstanbulda bir karakolda çalışmaya başladım.

Annem ve babamı trafik kazasında kaybetmiştim. Teyzemlerde kaldım, bir süre  sonra da kendime ev tutum, artık onlara yük olmak istemiyordum.
Bana çok iyi bakıyorlardı.

Beni en iyi okullara gönderdiler onların haklarını nasılsın öderdim?
İstanbul tayinim cıktmıştı. Zaten oradan ev tutmuştum. Ev esyalarım için eşya seçtim. Eşyalarımı yerleştirmeden evi temizlemek için temizlikçi çağırdım. Evim temizlendi ve eşyalarımı yerleştirdim. Ve geri İzmire geri döndüm. Direk uyumuştum. Bir hafta sonra da kendi evime gitmek için teyzemlerle vedalaştım.
"Görüşürüz teyze" "görüşürüz kuzum ne zaman istersen gel tamamı?" "tamam teyzem" dedikten sonra taksiye binip hava alanına geldim. Saate gelmişti. Uçağa bindim ve İstanbula geldim. Evime vardıktan sonra komşular geldi.

"Hoşgeldiniz" dedim ve içeriye girdiler "hoşbulduk kızım nasılsın beğendin mi mahalleyi?"
"Beğendim saolun getidikeleriniz için" "Birşey değil kızım benim adım kısmet memnun oldum"
"Benim adım hayat bende memnun oldum çay içelim zamanınız varsa"
Zamanım var kızım içerim bir çayını "mutfağa gidip çayı demleyip içeri getirdim." buyurun cayınız" "Teşekkürler kızım"

"Nerden geldin buraya kızım? " "İzmirden geliyorum kısmet hanım." "Bende kalkayım artık sonra görüşürüz hayat kızım akşam oturmaya gel istersen?" "tamam kısmet teyze." deyip gitti. Saat 6'ydı. Sabah işe gidecektim bunun için biraz evi topladım ve sabah giyeceğim kıyafetlerimi hazırladım ve yattım.

Korku mu? Korkaklık Mı? (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin