1 Bölüm

37 8 0
                                    

Sabah kalktığımda evde bir tuhaflık vardı bilmiyordum neden olduğunu kahvaltı etikten sonra evden çıktım.

İşe gittikten sonra amirimle tanıştım arkadaşlarımla tanışacakken kapkaç vakası ile hemen cıktık olaylar oraya gittiğimizde olaylar çok  çok karışıktı.

Olay yerine giren bir tuhaflık adam gördüm peşinden koştum ama bulamadım. Kimseye söylemedim ama emin değildim artık karakola gittik orada arkadaşlarımla tanıştım.

Aslı, ipek, buralarda cok iyi anlaştık ama hakanla hiç anlaşamadık. Eve geldiğimde evdeki tuhaflık hayla gitmemişti. Biraz tırsığım için kısmet teyzenin yanına gittim. "Tık tık tık"
"Kimsiniz"

"Kısmet teyze benim hayat"

"Hoşgeldin hayat kızım ne oldu ?"

"Şey ben biraz tırstım evde tuhaflık var bilmiyorum neden?"

"Aaaaaa neden acaba nasıl tuhaflık?"

Konuşmamızın ortasında kısmet teyzenin kızı sude gelir.

" Hoşgeldiniz merhaba ben sude. "

Hoşbulduk sude benim adım hayat tanıştığımıza memnun oldum. "

" Bende"

"Kısmet teyze bugün burada kalsam olurmu?"

"Tabiki kızım sude misafir odasına götür hayatı."

"Teşekkür ederim kısmet teyze"

Odaya gittim ve artık uyuyabilirim deyip yattım. Sabah kalktığımda evden güzel kokular geliyordu. Elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim. Kısmet teyze kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın kısmet teyze"
"Günaydın kızım"
"Kısmet teyze ben bir eve gidip kıyafet alıp gelince"
"Tamam kızım" konuşmanın ardından eve gittim kapıyı açtığımda evde hayla o his vardır bavulumu toplayıp hemen evden çıktım.
Kıymet teyzeye mesaj attım gelemeyeceğim için işe gittim ve kapkaç vakasıyla uğraşıyordular. Aslı ve ipek aynı evde yaşıyorlardı. İpek ve aslının yanına giderek
"Günaydın kızlar"
"Günaydın hayat"
"Şey kızlar bende sizinle oturabilirmiyim. "
"Nasıl yani "
Benim evimde bir tuhaflık var sebebini bilmiyorum. "
Eve gittik
Ve sonra






Okuyucularım beğenmeyi ve takip etmeyi unutmayın🎈🎈♥️♥️♥️♥️

Korku mu? Korkaklık Mı? (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin