7.Bölüm

32 9 0
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş araladım kabus görmüştüm bu aralar cok görüyorsum bir psikiyatriste gitmek istiyordum zamanım olduğunda tabi oda olursa bugün annemin yanına mezarlığa gidecektim yataktan kalkıp rutin işlerimi yaptıktan sonra kahvaltıyı hazırladım. Hemen ponciğe yemeğini verip kızları uyandırdım. Kahvaltı yaptıktan sonra karakola geçtik. Karakola vardığımızda salih ve arkadaşı yanımızdan gecmişti.
Tabi arkadaşınıda cıkartmıştım siclinde de birşey yoktu. Hemen onları durdurdum ve kızların şaşkın bakışlarını bitirdim.
Hayat :Kızalar bu benim kuzenim salih ben onu affetim zaten cok pişman
Aslı :Ya sana tekrar birşey yaparsa
İpek: Aynen kızım aslı doğru söylüyor.
Hayat :Bana birşey yapamaz ben budan eminim kızlar siz yukarı çıkın ben salihle konuşup gelicem merak etmeyin beni tamammı
İkiside kafasını salamıştı hemen salihi biraz ileri çektim.
Hayat :Salih numaranı ver sen bana öğle arası ..... kafede bekliyeceğim tamam mı konuşacak şeylerim var seninle.
Salih : Tamam beklicem 1 de orda olurum. Hayat :Hadi görüşürüz.
Ve yukarı cıkmıştım aslılarda yeni bir olayla ilgileniyorlardı bende yanlarına girederek olaya dahil oldum.
Hayat : Olay nedir arkadaşlar
Aslı: Bir barda 4 çeset bulundu sadece bir kız varmış onunda  gözleri görmüyor. Olay bu kız o anda kayıt yapıyormuş olay bu (kanıtan alınmıştır olay)
Hayat: Tamam hadi gidelim o zaman

Yarım saat sonra....

Oraya vardığımızda korkan bir kız vardı hemen yanına gittim ve neler olduğunu sordum

Seda :Ben erkenden gelmiştim buraya kimse yokken kayıt yapacaktım. Kayıtlaeı yaptıktan sonra cocuklara seslendim. Hiç birisinden ses gelmedi sonra odaya gittim. Ayağıma birşey carptı. Bemde hemen aşağıya eğildim kim olduğunu anlamamıştım. Hemen elerini boynuna yoneltim. Nabzı atmıyordu. Bende sizi cağırdım.

Ben ondan sonra sahile gittim. Hayat senin istediği gibi gitmez bunalrı sende yapamazsın mesela benim hayatım insan gibi yaşayamaktansansa olmek daha iyiydi artık düzenli bir hayat istiyorum mutlu sevecen bir hayat ben parcaları toplamak isterken o parcalarda kayboldu ben hayatımın en orta yerinde oldum anne babamın olduğu vakit belkide bir şerefsizin kurşunuyla oleceğim ama fazla yanmayacak hayatımın içinde cıkmak ne mumkün daha yeni bir üvey kardeşimin olduğunu öğrendim hayatmı bu hayatsa kalbim neden kabul etmiyor. Düşünceler kafamda dolaşırken gecelerim dahada karardı oyle bir çıkmaz sokaktayımki ne bir araba nede bir insan. İnsanlar beni düşünüyor muydular? Kalbim kalbimi kaybetti. Beynim düşüncüleri kaybetti. 
Düşüncelerime yol verip eve gittim. 
Bir kahve yapıp oturdum. Biraz televizyon izledim. Kızlar bugün biraz daha dosyayla ilgileneciktiler. Biraz sonra yattım. Yarın şu konuyu cozmeliydim.

................................

Sabah gözlerimi actığımda yanımda poncik vardı. Hemen kaltım banyoya girdim. Banyoya girdiğimde duşta kendimi arınmış hissediyorum. Hemen duştan cıktım. Makyaj yaptıktan sonra hemen üstümü giyinip cıktım. Hemen taksiye binip karakola gittik. Hemen bardaki olayı incelemeye başladım. 5 saatin ardından olayda ipucu bulmuştum. Hemen kızların ve amirin yanına gidip koştu.
Hayat :amirim amirim buldum
Amir Ali:  Neyi buldun kızım anlat
Hayat :O dakikalarda şarteler kesilmiş amirim bunu kamera kayıtlarından anladım asıl olaya gelin
Hakan :kızım anlatsana
Hayat :elektirikler kesilince mert kendi önlüğü sanıp yusufunkini  giymiş.
Yani ölen kişi yusuf değil mert . Bu arada sena şok ciğazı almış. Adamlar olmeden once buda adamlarada şok ciğazı vıkmıştı otopside. Bundan dolayı kızla gidip  hemen konuşmamız lazım bakalım neler olcak
Amir ali: Hmm iyi bir ipucu tamam aferin sana
Hayat : İzniniz varsa ben aslı ve ipekle kızla konuşmaya gideyim.
Amir ali: Tamam bie bilginiz olursa hemen soyleyin.
Hayat :Tamam hadi kızlar

Hemen polis aracından bir tane alıp hemen yola koyulduk. Yarım saat sonra bara vardık. İçeri girdiğimizde sena ordaydı.
Hayat : Merhaba sena nasılsın
Sena :olabildiğince iyi olmaya calışıyorum.
Hayat :senin şu ölenlerle ilgili bir sorunun varmı?
Sena :Evet
Hayat :Sena bana herşeyi anlatabilirsin canım
Sena :Ben bir ay once tecavüze uğradım pis olacak o mert bana tecavüz etti. Şarkımı bitirip odama girdim odamda otururken içeri yusuf girdi sandım cunku onun kokusu gibiydi yusuf yusıf diye seslendim sonra bana saldırdı. O zaman anladım mertin olduğunu ustumden atmaya calıştım ama olmadı 1 saat sonra bıraktı beni diğerleride yusuf hariç çunkü onu seviyordum birgün su istiyordum bardağı yukarı kaldırdım. Ama kimse gormedi sonra biri geldi bardağı elimden aldı ve su doldurdu sonra bana verdi be şunu dedi. Bardağı kaldırdığın an san su getiririm tamamı tamam dedim tanıştık.
Hayat :sena bunları senmi oldürdünmü
Baktığımda elleri titriyordu şimdi anlamıştım artık o öldürmüştü. Şimdi itiraf zamanıydı. Hakanı cağırdım. İtiraf etmişti artık şimdi nasıl oldurduğunu analtoyordu işte ilk once şok verdim bayıldılar. Sonra boğdum onları olduler nabızlarına baktım yoktu. İtirafıda almıştık. Savcıya goturduk ve cezaevine götürdüler. Bu arada merte bulunmuştu. Onuda cezaevine attık. Buraya kadardı. Ve atık cok yorulmuştuk hepimiz biz hemen kızlarla eve gittik. Hepimize kahve yapıp gelmiştim bu arda salihlede konuşmuştum. Arkadaşıyla beraber kalcaklarmış. Kızlarada anlatım kızlarda tabi inandı. Ama illa bir gün anlayacaklardı. Cok ter kokuyordum oyuden duşa girdim cıktıktan sonra yüzüme maske yaptım. Maskemi cıkartana kadar  sosyal medyada dolaştım. 1 saat sonra maskemi cıkartıp yattım. İyi bir uyku cektim bugun cumartesiydi biraz alışveriş yapıp annemin yanına çiçek götüecektim yanıma salihide aldım. Onuda annemle tanıştıracaktım. Alışverişi yapıp annemin yanına gidip çiçekleri koydum.
Hayat: Annem sana kimi getirdim inşallah bana kızmadın anne bu üvey kardeşim salih .......
Annemle birazcıkta konuştuktan sonra eve gittim. Biraz yemek yedikten sonra yattım yarın pazardı. Evde duracktım işim yoktu zaten kızlarda gezmişti bugun yattım ve uyudum.

................

Yorumları ve beğenileri bekliyorum

150 olduğunda yeni bolum gelecek

goruşuruz elerinizi sıkı sıkı yıkayın


nasıl bittiyse bundan öncekiler
bu da biter.
bite bite
sonunda ben de biterim
olur biter.
Aziz Nesin

Korku mu? Korkaklık Mı? (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin