Gerçek Hayat

25 4 2
                                    

Şimdi bir açıklama yapayım:

Benim arkadaş çevrem yok. Yani zaten arkadaş edinmekten pek hoşlanmıyorum. Şöyle ki arkadaş tecrübelerimden yararlanarak şunu söyleyebilirim 1 tane arkadaşınız olsun ama onunla bir çıkar için değil onu o olduğu için kabul edin. Onun da sizin hakkınızda böyle düşündüğünden emin olun. Şimdiye ladar dediklerime" ne bu sevgili mi arkadaş mı?" diyebilirsiniz. Hayır sevgili değil kardeş.

Her neyse burada sadece bir tavsiye...

Bu konunun KORECAN olmakla ne alakası var?
Onuda açıklayayım. KORECAN olduktan sonra sosyal medyadan bir çok arkadaş edindiğinize eminim. Size demek istediğim arkadaş edinmeyin değil sadece onlara pek güvenmeyin. Korecanlar kardeştir, bunu rahatça söyleyebilirim. Ama gerçek korecanları bulmak zor.

***

Bu arada gelecek sene lgs'ye hazırlanacak olan korecanlar size tavsiyem ara verin. Yani koreyle ilgili olan her şeye. Size kesinlikle k-pop dinlemeyin demiyorum sitresinizi atmak için dinleyin  ama şöyle bir durum var ki ölçülü olun.

Aklınızda şu olmasın "aaa onun(idolümüz ve artist, aktrist) sevgilisi varmıış, aaaa onun boyu bu 1.70 miydi?, aaaa onun yaşı kaçmış bunun doğumgünü"...

Demeye çalıştığım kafanızda bir tek ders olsun. Arada tabiki filminizi izlersiniz, dışarı çıkar eğlenirsiniz ama vakti ve saatinde...

Umarım bu dediklerime karşı değilsinizdir ve bana küfredenleriniz yoktur.

KoreCanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin