Bölüm 1- Sıkıcı Bir Gün Daha...

228 3 0
                                    

Hawkodile yine Sıkıcı bir fizik dersi geçireceğinden  emindi.Zaten lisede her ders  genellikle sıkıcı geçerdi. Fizik dersi için dolabından kitaplarını aldı ve sınıfın yolunu tuttu. 

Tam sınıfa girecekken yanına Eagletor geldi.

Eagletor: Hey dostum, benimle  müdürü dinlemek ister misin? Belki bu yılki sınav sistemi hakkında öğretmenlerle konuşuyordur. Gerçekten şu A artılara ihtiyacımız var.

Hawkodile: Bak dostum, fizik dersinin başlamasına 10 dakikadan az kaldı. Hem yine Profesör James'den  azar işitmek istemiyorum. Kızınca nasıl cezalar verdiğini biliyorsun.

Eagletor: Hadi ama 5 dakika bile sürmez. Hem fizik derslerinden nefret ettiğini biliyorum.

Hawkodile: Tamam, 5 dakikadan ne olabilir ki?

Sonra öğretmenler odasına gittiler. Kapının arkasından öğretmenlerin ne söylediklerini anlamaya çalıştılar. 

Kapının arkasında

Bayan Sarah: Evet, Topsy sana söylediğim gibi. Bu yıl ki satranç turnuvasını ben hazırlayacağım.

 öğretmenler sohbet ediyordu. Sonra Müdür Brown'ın Profesör James ile konuştuğunu duydular.

Müdür Brown: Evet James, yeni öğrencimizin Raporları burada. 

James: Teşekkürler Müdür Brown. Ama Yeni öğrencimizin sınıfıma uyum sağlamasının zor olacağını düşünüyorum. Sonuçta, bizim sınıf çok yaramaz.

Müdür Brown: Ah James, zamanla alışır. küçükken bende okul değiştirmiştim. Alışmam zor olmuştu ama alışmıştım. Özellikle de sınıf arkadaşlarımın  3. kez üstüme su balonu fırlattığında.

Bunu duyunca Hawkodile ve Eagletor güldü.

Sonra yanlarına Feebee geldi.

Feebee: Hey! Öğretmenleri dinlemek çok ayıptır! Eğer hemen sınıfa gitmezseniz sizi Profesöre söylerim. Ayrıca ders zili çaldı, siz neden  buradasınız?

Eagletor: Zil çaldı ise sen neden buradasın? (Hawkodile'ye döner) Çak bakalım!

Hawkodile: Bu iyiydi dostum! (Hawkodile ve Eagletor Çakarlar)

Feebee: Çünkü ben nöbetçi öğrenciyim.Müdüre birkaç dosya vermeye gelmiştim. Hadi hemen sınıfa dönün! Ve sizi şikayet etmeyeceğim içinde dua edin!

Hawkodile ve Eagletor sınıfa giderler Ve  yerlerine otururlar. 

Eagletor: En azından geç kalmadık, değil mi kardeşim?

Hawkodile: Evet dostum.  Ama bizim sınıfa kim gelecek merak ediyor musun?

Eagletor: Evet. umarım bizim sınıf ona kötü davranmaz.





High School Love (Hawkodile x Dr.Fox Love story)Where stories live. Discover now