Bölüm 6- Kafeteryada sohbet

54 2 0
                                    

Hawkodile Eagletor'a dün gece Dr.Fox ile yaptıklarını anlatıyordu.

Hawkodile: Sonra elimi sardı! Ahh... Tanrım bu bandajı asla çıkarmayacağım!

Eagletor: Dostum belki biraz fazla abartıyorsun... Geliyor!

Hawkodile: Kim geliyor?

Eagletor: Dr.Fox!

Hawkodile: (Konuyu değiştirdi.) Evet ona öyle söyledim ama o beni anlamadı.

Dr.Fox: Merhaba çocuklar!

Eagletor ve Hawkodile: Merhaba!

Dr.Fox: Sizinle yemek yiye bilir miyim?

Eagletor: Elbette!

Dr.Fox yanlarına oturur.

Dr.Fox: İlk görüşte aşk adında bir şiir yazıyorum. Yardımınıza ihtiyacım var. Bana yardım edermisiniz?

Eagletor: Hawkodile sana yardım edebilir. Aşk hakkında çok şey bilir, değil mi Hawkodile?

(Hawkodile içtiği milksahake'i püskürtür)

Dr.Fox: (kıkırdar.) Çok komiksin Hawkodile!

Hawkodile: Aslında ben aşk hakkında pek bir şey bilmem, ama sana yardım edebilirim.

Hawkodile Dr.Fox'a hangi kelimeleri kullanmasını gerektiğini söyledi ve ona yardım etti.

Dr.Fox: Teşekkürler Hawkodile! Sen çok iyi bir şairsin! ( Gözleri parıldıyordu.)

(Hawkodile'in yüzü kızarır.) 

Hawkodile: Önemli değil.

Dr.Fox: Peki sizin anlatacağınız şeyler var mı?

Eagletor: Aslında Hawkodile'in sana anlatacak bir kaç şeyi var.( Dr.Fox görmeden gözüyle Dr.Fox'u işaret eder.)

Hawkodile:Şeyyyy... Dr. Fox sana söyleyeceğim önemli bir şey var.

Dr.Fox: Nedir Hawkodile?

Hawkodile: Ben seni... Yani ben sana satranç turnuvasına katılman gerektiğini söyleyecektim.

Dr.Fox: Teşekkürler Hawkodile! Satrançta gayet iyiyimdir.

(Eagletor, Ne zaman itiraf edeceksin? der gibi Hawkodile baktı.)

Hawkodile: Eagletor şimdiki derse hazırlansak iyi olur. Sonuçta bizim hazırlanmamız uzun sürüyor.(Eagletor'u sürükler) Görüşürüz Dr.Fox!

Dr.Fox: (Şaşırmış bir şekilde) Görüşürüz.



High School Love (Hawkodile x Dr.Fox Love story)Where stories live. Discover now