Bölüm 11 - Öyle Bir Şey Yok!

73 4 0
                                    

Dr.Fox, restoranda olan her şeyi Hawkodile'ye anlatıyordu.

Dr.Fox: (ağlayarak) ona durmasını söyledim, ama o beni dinlemedi! Böyle arkadaş olmaz olsun!

Hawkodile'ye sarılıp her şeyi anlatmaya devam etti.

Dr.Fox: Zaten onunla daha sonrada konuştum. Sırf ödevlerine yardım ettiğim ve onu sınavlara hazırlanmasına yardım ettiğim için benimle çıkıyormuş! En azından sen Nick gibi beni bırakmayacaksın değil mi Hawkodile?

Hawkodile:(Yüzü kıpkırmızıdır) Elbette! Zaten ben Nick gibi değilim. Ben her zaman senin yanında olacağım.

Dr.Fox:( Göz yaşlarını siler) Teşekkürler Hawk! Sen benim en iyi dostumsun!

Ve Hawkodile'e daha sıkı sarıldı. Bu sırada Hawkodile kalbinin daha hızlı attığını fark etti.

Hawkodile: ahh,  önemli değil...

Dr.Fox: Artık kendimi biraz daha iyi hissediyorum. Bir daha Nick gibiler ile arkadaş olmayacağım.

Birden yanlarına Eagletor geldi.

Eagletor: Hey çocuklar duydunuz mu?

Hawkodile: Neyi duyduk mu?

Eagletor: Okulu böcek basmış!

Dr.Fox: Nasıl!?

Eagletor: Aslında tam olarak bilmiyorum. Ama müdür konuşurken duydum. Öğretmenler odasını ve kütüphaneyi hamam böcekleri basmış. Duyduğuma göre bir ekip okulu ilaçlamaya geleceklermiş. Bu yüzden okul 2 gün boyunca tatil olacakmış!

Dr.Fox: Yani buna göre kalacak bir yerimiz yok.

Eagletor: Ben Jordan ile evinde kalacağım. Sonuçta ailem yurt dışında, siz ne yapacaksınız?

Hawkodile: Benimde ailem yurt dışında. Jordan benimde kalmama izin verir mi?

Eagletor: Sanmıyorum.

Dr.Fox: Hawkodile, kalacak bir evin yoksa bizim evimizde kalabilirsin. Ama istersen tabi ki, Son olanlardan sonra...

Hawkodile: Ailen izin verirse olabilir. 

Dr.Fox:Ben onları ikna ettiririm. Petunia ile de biraz konuşurum.

Hawkodile: Tamam.

Sonra birkaç öğrenci herkesi bunun hakkında bilgilendirdi.

yaklaşık bir saat sonra herkes okuldan bavullarını hazırlayıp, çıkmıştı. Hawkodile ile Dr.Fox,  Dr.Fox'un evine doğru yol aldılar.

Dr.Fox: Hawkodile, sen biraz gergin misin?

Hawkodile: biraz... Benim yüzümden sana kötü davrandılar.

Dr.Fox: Hayır. Onlar her zaman öyledir. Zaten Petunia, 4 yaşından beri bana öyle davranıyor. Bu yüzden alıştım.

Hawkodile: Peki...

Birkaç dakika böyle konuştuktan sonra, Dr.Fox'un evine vardılar. Dr.Fox kapıyı çaldı ve her zamanki gibi kapıyı yine Petunia açtı.

Petunia: Bir daha gelmeyeceğini sanıyordum küçük kardeşim.

Dr.Fox: Aslında hiç gelmeyecektik ama...

Petunia biraz sonra Hawkodile'yi fark etti.

Petunia: (Şaşırmış bir şekilde) Yine mi arkadaşını getirdin?!

Dr.Fox: Evet nedenini sonra anlatırım.

Petunia: Sanırım artık buna alışmam gerekecek. Neyse, hadi içeri girin.

High School Love (Hawkodile x Dr.Fox Love story)Where stories live. Discover now