Kafeteryada Hawkodile Eagletor'a Dr.Fox'un evinde yaşananları anlatıyordu.
Hawkodile: Ve sonra, masada duran çikolatalı pudingi Petunia'nın yüzüne fırlattı.
Eagletor: Vay canına! Petunia'nın yüzünün halini görmeyi çok isterdim. Sen gördün mü?
Hawkodile: Hayır. Dr.Fox beni kapıya doğru sürükledi.
Sonra yanlarına Dr.Fox geldi.
Dr.Fox: Hey çocuklar! Size harika bir haberim var!
Eagletor: Haberin nedir?
Dr.Fox: Artık benim de bir erkek arkadaşım var!
Hawkodile: Ahh... Bu harika. Dur NE!?
Dr.Fox: bir sevgilim var!
Hawkodile şok olur. Eagletor ise şaşımış görünüyordu.
Hawkodile: Ben... birazdan dönerim.
Dr.Fox: Nereye gidiyorsun?
Hawkodile göz yaşlarını tutamayarak odasına doğru koştu.
Dr.Fox: Ne oldu ki? Kötü bir şey mi söyledim?
Eagletor: (Yalan uydurmaya çalışır) Hawkodile muhtemelen proje ödevini hazırlamaya gitmiştir.
Dr.Fox: Peki. Ama neden bir anda gitti anlamadım.
Hawkodile odasına girdi. Yatağına yattı ve ağlamaya başladı.
Hawkodile: Neden?! neden Dr.Fox'a duygularımı anlatmadım!? Eagletor haklıydı. Her şeyi anlatmam gerekiyordu! Peki ben ne yaptım? Bir korkak gibi duygularımı Dr.Fox'a açmadım. Artık Dr.Fox yeni erkek arkadaşıyla çıkacak... Belki benimle bir daha görüşmez!
Hawkodile, üstüne Dr.Fox'un resmini yapıştırdığı oyuncak ayıya sarıldı.
Hawkodile: Bunlar sadece kötü bir rüya olmalı... Evet, sadece kötü bir rüya...
Sonra kapı tıklandı.
Dr.Fox: Hawkodile. İyi misin? Girebilir miyim?
Hawkodile hemen oyuncak ayısını sakladı ve içeri Dr.Fox girdi.
Dr.Fox: Hawkodile ne oldu sana?
Hawkodile: Hiç bir şey...
Dr.Fox: Dur biraz... Sen ağladın mı!?
Hawkodile: Hayır, ben sadece...
Dr.Fox elini Hawkodile'nin yanağına koydu.
Dr.Fox: Bir sorunun varsa anlat bana Hawkodile. Sana yardımcı olabilirim.
Hawkodile: Benim bir sorunum yok...
Dr.Fox: Emin misin?
Hawkodile: eminim.
Dr.Fox: eğer yardıma ihtiyacın olursa beni çağır, tamam mı?
Hawkodile: ( Mutlu görünmeye çalışarak) Tamam.
Dr.Fox odadan çıktından sonra Hawkodile Dr.Fox'un elini koyduğu yanağına dokundu.
Hawkodile: Hayır! Sevdiğim kızı başkasına veremem. Ben onları takip etmeliyim. Dr.Fox üzülse bile aralarını bozmalıyım. Ve ayrıca Dr.Fox'un kiminle çıktığını gerçekten merak ediyorum.
Hawkodile: ( Yüzü kızardı) Ahh... Eli ne kadar tatlı ve yumuşacıktı...
Oyuncak ayısına sarıldı.
Hawkodile: Kızımı geri alacağım.
Bana fikir verebilir misiniz acaba? Hikayenin devamını nasıl devam ettireceğimi bilmiyorum.
Ve Hikayem iyi gidiyor mu? Yorumlara yazabilirsiniz. :D
YOU ARE READING
High School Love (Hawkodile x Dr.Fox Love story)
RomanceHawkodile is sure to have a boring day in high school again, but he doesn't know he's going to meet the love of his life.