OMAKE: Gılgamesh vs Aizen

159 9 10
                                    

Arenanın kilometrelerce ötesinde iki muazzam kılıç birbirleriyle çarpıştı ve dev bir şok dalgası yarattı. Altın zırhlı adam bu şok dalgasının yarattığı kraterin ortasında durdu. Sakince kollarını göğüsünde birleştirmiş sekilde durup avının ona gelmesini bekliyordu.

Beyazlı adam, altın adamın arkasında belirip kılıcıyla saldırıya hazırlandı. Altın adam istifini bozmadı. Beyazlının arkasından iki geçit açıldı ve içinden iki kılıç beyazlıya fırladı. Beyazlı, kılıçlar ona dokunamadan ortadan kayboldu. Kılıçların bu seferki hedefi altın adamdı ama o arkasını bile dönmeden kılıçları havada yakaladı ve yan tarafına fırlattı. Kılıçların fırlatıldığı yerde beyazlı adam birden ortaya çıktı ve kılıçlar göğüs kafesine kan fışkırtarak girdi. Ancak en tuhaf yanı beyazlı bir süilet gibi kayboldu ve kılıçlar yere düştü. Altın adamın yüzünü bir can sıkıntısı kapladı ve sonunda arkasını döndü. Beyazlı adam hiç yara almamış bir şekilde önünde duruyordu.

"Bu aptal parti numaralarına daha ne kadar devam edeceksin sahte tanrı." dedi Gılgamesh diye bilinen Mezopotamya Kralı.

"Ne zaman benim safıma katılmaya karar verdiğin an, Kahramanlar Kralı." dedi Aizen olarak bilinen Shinigami.

"Hah! Asla bir tanrıya hizmet etmem, sahte olsa bile. Ancak bunu anlıyabilecek kapasitede olduğunu zannetmiyorum. Bu yüzden anlıyabileceğin dilden konuşacam." Arkasında başka bir geçit belirdi ve çıkan kılıç kabzasını eliyle kavradı.
"Uyan, Ea." ve en güçlü asil imgesini bütün ihtişamıyla ortaya çıkardı.
.
.
.
.
.
.
"Benle dalga mı geçiyorsun Kahramanlar Kralı?" sordu Aizen somurtarak.

"Hahahahaha!! Ne oldu sahte tanrı! O basit beynin şu an olanları, benim Ea mı kavrıyamıyo mu!?" kibirlice söylendi Gılgamesh.

"Hayır, gerçekten soruyorum; benle dalga mı geçiyorsun?" bir kez daha sordu Aizen ve bu sefer kılıcını işaret etti.

Gılgamesh gözlerini can sıkıntısından çevirdi ve Ea'sına baktı. Ama onu göremedi. Ne kadar dikkatli baksada gördüğü şeyi aklı kabul edemedi . Çünkü elinde tuttuğu şey bir kılıç yada herhangi bir savaş aleti değildi. Hayır, lanet olası, dev bir "DİLDO MUUUUUUUU!!!!!?????"

Aynı zamanda dildonun üzerinde bir not vardı. Gılgamesh hızlıca notu kopardı ve okumaya başladı.

Sevgili Gılgamesh

Yakın zamanda Saint Rows 4 oynuyordum ve bu harika dildo kılıcını keşfettim. Ve dedimki bunu en yakın dostum Gılgamesh'a hediye etmeliyim. Nede olsa kendisinin bu dünyadaki en harika silahları toplama hobisi vardı. Ancak ne yazıkki hazine odanda yeterli alan yoktu. Bu yüzden bende Ea'nın yerine koydum.

En yakın dostun Davy Jones
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Pekalaaaaa, devam edicek miyiz yo-" "LANET OLSUN SANA, ZASHUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!"

Rüya TurnuvasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin