Akame vs Suì-Fēng

114 8 11
                                    

Herkese iyi yıllar dilerim! Normalde yılbaşı günü yayınlamayı planlıyordum ama bitirince dedimki neden olmasın. Hem merak etmeyin yılbaşı günü için size başka bir hediyem olucak. Ama öncelikle size iki sorum var ve lütfen yorumlarda düşüncelerinizi belirtin.

1-Bu kitabin ingilizcesini fanfiction.com da yayinlıyorum ama ne yazıkki yeteri kadar popülerliğe erişemedim. (Adam boktan bir chapter atıp elli beğeni alıyor bende 5 chapter 30 begeni var) Sizce ingilizcesini bu sitede yayınlayayım  mı?

2-Mortal Kombat benzeri her karakter için bir son yazmayı planlıyorum. Bu kitapta mı gormek istersiniz yoksa ayrı kitap halinde mi görmek istersiniz?

Yorum atmayı unutmayın. İyi okumalar.

Turnuvanın 2. günü sabah onda herkes kahvaltılarını ettikten sonra başladı. Hala kimse kendi odasından ayrılmaya cesaret edemiyor ve kimse yemek salonunu kullanmıyordu. Sadece bazı cesaretli ve pervasız (Natsu, Luffy, Goku, Akame,..)  kişiler mutfağa gitmeye cüret edebiliyorlardı.

Zenex, Bayan Li, Koto, Gyatz ve Juri yerlerini aldıktan sonra Zenex açılış konuşmasını yaptı.

"Şimdi büyük ihtimalle herkes benden bu turnuvanın ikinci günü yada yılbaşı diye bir konuşma bekliyor. Ama ben diyorum ki s.kerler böyle işi! Niye gereksiz bir konuşmayla okuyucuların canını sıkayım ki! Onun yerine hemen aksiyona geçiyoruz, bebeğim!! Koto, hemen sıradaki maçı açıkla!" Zenex herkesin şaşkın bakışlarına aldırmadan Koto' ya döndü.

"Günaydın sayın seyirciler! Umarım sıkı bir kahvaltı etmişinizdir çünkü sizin için hazırladığımız maçların heyecanından yemek yemeyi unutabilirsiniz! İlk maçımız Night Raid' den Akame ve Shinigami Takımı' ndan 2. bölüğün kaptanı Suì-Fēng!"

Her zamanki gibi kapılardan iki katılımcı arenanın ortasına karşı karşıya gelecek şekilde havai fişekler eşliğinde geldiler. Ardından kendi balkonları yerinden mekanizma aracılığıyla öne doğru çıktı ve camları otomatik olarak açıldı.

(Efendim son kez söylüyorum: Bu tamamen zaman kaybı! Balkonlardan kolaylıkla aşağı atlıyabilirler!

O havai fişeklere çok para yatırdım Bayan Li! Bu sistemden vazgeçmiyecem!

Siz para ödemezsiniz! Sadece parmağınızı şıklatırsınız ve oluverir!

Bu yüzden onları almak için para yarattım ya!

*Facepalm* Neden kendime başka bir iş bulmadım ki?)

Akame karşısındaki rakibini inceledi. İlk farkettiği şey dünkü beyaz saçlı çocukla aynı kıyafeti giydiğiydi. Kaslarının istemsiz bir şekilde gerildiğini hissetti. O bücürün Esdeath' le aynı güçleri olduğu yetmiyormuş gibi aynı onun kadar da güçlüydü. Eğer bu kız onla aynı rütbedeyse aynı derecede de tehlikeli olmalıydı. Bu maçı hızlıca bitirmeliydi.

Soifon' da karşısındaki için aynı şeyleri hissediyordu. Normalde bir  kaçı hariç insanları güçsüz kabul ederdi ama dünkü izlediği dövüşlerden sonra fikri yavaş yavaş değişmeye başlamıştı. Ve şimdi karşısında bilinmeyen bir evrenden gizemli bir kız duruyordu. Kaybetme riskini göze alıp kızla güçlerini saklıyarak mı savaşmalıydı yoksa güçlerini gösterme fedakarlığında bulunup Shikai' siyle maçı çabucak bitirmeli miydi? Doppio ve Moka' nın maçını hatırladı.

'Aptalca bir hareket ölüm anlamına gelebilir.'

"Beyaz saçlı cüceyle aynı takımdansın." dedi Akame elini kabzasına atıp yüz ifadesini değiştirmeden.

"Öyleyim. Ve emirlerim bu turnuvada önüme çıkan herkesi kesmek." karşılık verdi Soifon kendisi de elini kabzasına atıp.

"BAŞLAYIN" Juri maçı başlatır başlatmaz Akame yerinden kayboldu.

Rüya TurnuvasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin