Η δουλειά στο φαστφουντάδικο είναι πολύπλοκη και δύσκολη. Τα βγάζω πέρα όμως. Τα αγγλικά μου έχουν βελτιωθεί και κοντεύω να ξεχάσω τα ελληνικά και προπάντων τα αλβανικά. Είμαστε εδώ τρεις μήνες και έχω αρχίσει να την αγαπώ αυτή την πόλη. Κάθε μέρα νιώθω σαν να ζω σε παραμύθι. Γυρνάω γύρω στις πέντε από το μαγαζί και βρίσκω τον Δημήτρη να με περιμένει στο νέο μας σπίτι. Τα τελευταία έπιπλα έχουν μπει και είναι όλα πια έτοιμα. Τον ψάχνω παντού. Φωνάζω το όνομα του και ακούω ένα ξερό εδώ. Είναι στο μπαλκόνι. Κάθεται πλάτη. Τον φιλάω στον λαιμό και δεν αντιδρά.
《 Τι έγινε μωρό μου; 》
《 Με πήρε η μάνα μου. 》
《 Και; 》
《 Πέρασε ο αδερφός σου από εκεί. Την απείλησε. 》
《 Τι; 》
《 Της είπε πως αν ξέρει που είμαστε και δεν το λέει θα πάρει την αστυνομία. 》
《 Και εκείνη τι του είπε; 》
《 Έκανε ότι είναι μαζί του. Ότι είναι με το μέρος του. Λέει πως δεν ξέρει και κάτι τέτοια. 》
《 Στην αστυνομία δεν θα πάνε μην αγχώνεσαι. Φοβάται την ντροπή. Ούτε να κάνει καμία καταγγελία δεν μπορεί. Και εγώ για εκείνη τη ντροπή έφυγα. Μη το ξεχνάς. 》
《 Ναι. Αν όμως σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και μάθουν; 》
《 Τίποτα δεν θα γίνει. 》λεω και τον αγκαλιάζω. Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει. Έτσι και αλλιώς έκλεισα τα 17. Για την Αγγλία είμαι ενήλικη.
《 Λοιπόν; Τι θα κάνουμε; 》 ρωτάω με ένα σούπερ χαμόγελο.
《 Χμμμ. Πάμε σινεμά και μετά για ποτό; Τι λες; 》
《 Μέσα! 》λέω. Τρέχω να ετοιμαστώ Και φοράω ό,τι πιο ωραίο έχω.Αργότερα...
《 Μπες μέσα γιατί θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα. 》
《 Τι φωνάζεις; Βασικά τον λόγο πες μου.》
《 Σου την έπεφτε μπροστά στα μάτια μου και ζητάς και τον λόγο; 》
《 Σοβαρά τώρα; Νομίζεις ότι μου την έπεφτε; 》
《 Όταν σε κερνάει ποτό και σου λέει ότι έχεις ωραία μάτια τι είναι ρε Λινα; 》
《 Μια ευγενική χειρονομία. 》του λέω. Το παίζω φουλ άνετη αλλά αρχίζω και το μετανιώνω γιατί οι αντιδράσεις του είναι υπερβολικές.
《 Μην με τσαντίζεις παραπάνω! 》
《 Μωρό μου ζηλεύεις; 》
《 Φιρί φιρί το πας για τσακωμό ε. 》
《 Γίνε άντρας και παραδέξου το μωρέ μια φορά. 》 απαντάω. Γυρνάει και με αρπάζει πολύ βίαια. Τρομάζω να πω την αλήθεια αλλά ξέρω την συνέχεια.
《 Έτσι θες να γίνω άντρας εγώ; 》
《 Αν δεν μπορείς αλλιώς. 》 του ψιθυρίζω αισθησιακά.
Τότε μέσα στα νεύρα του με γυρνάει, με πρόσωπο στον τοίχο, και μου σηκώνει την φούστα.
《 Εγώ έτσι γίνομαι άντρας και μονο εσυ με κάνεις. 》μου ψιθυρίζει.
Τοποθετεί το χέρι του μέσα από το εσώρουχό μου και με χουφτώνει. Αρχίζει και πάει πιο μπροστά. Τρίβει την περιοχή μου αυτή την φορά. Ξεκινάω να ερεθίζομαι και αρχίζει η ανάσα μου να καίγεται. Το άλλο του χέρι μπαίνει βαθιά στη μπλούζα μου και ακουμπά τις ρόγες μου. Χουφτώνει και αυτές και τις τσιμπάει. Προσπαθώ να μην εκραγω τόσο νωρίς. Τώρα τρίβει πιο αργά. Δεν αντέχω άλλο. Με το δικό μου χέρι σπρώχνω το δικό του πιο μέσα.
《 Θέλει αγριάδα το μωρό. 》λέει.
Το ένα του δάχτυλο το νιώθω να μπαίνει. Ξέρει ακριβώς το σημείο μου. Το κουνάει ρυθμικά μέσα και βογκάω πραγματικά.
《 Μη σταματάς. Πιο γρήγορα. 》 φωνάζω.
Βάζει δύο αυτή τη φορά και με τον αντίχειρα τρίβει ακόμα περισσότερο. Τελειώνω. Δε μπορούσα άλλο.
《 Εγώ; 》 με ρωτάει αισθησιακά ξανά. Πάω να γυρίσω αλλά με σταματάει και μου χαμηλώνει την πλάτη. Κατάλαβα τι θέλει κατευθείαν. Βλέπω το παντελόνι του πεσμένο κάτω. Η φούστα μου ακουμπά την πλάτη περισσότερο. Τότε αισθάνομαι το μόριό του πίσω μου. Πονάω λίγο αλλά δεν το δείχνω. Ξέρω ότι του αρέσει. Εγώ μπορεί να προτιμάω τον πατεροπαράδοτο τρόπο αλλά πρέπει να κάνω και υποχωρήσεις. Νιώθω πως τελειώνει. Τότε με γυρνάει και μου βγάζει τα ρούχα χωρίς καν να το αντιληφθώ. Με κουβαλάει μέχρι τον καναπέ, ούτε καν στο κρεβάτι, και με βάζει να καθίσω εκεί. Εκείνος κάθεται στο πάτωμα. Καταλαβαίνω μόνο και μόνο από το βλέμμα του τι θέλει να κάνει.《 Τι πας να κάνεις; 》 τον ρωτάω και χασκογελάω.
《 Θα σ'αρέσει. 》Τότε βάζει το κεφάλι του εκεί κάτω και με την γλώσσα του κάνει κινήσεις που με κάνουν να φωνάζω από ηδονή. Κρατάω τον καναπέ και νομίζω πως θα ξεριζώσω το ύφασμα. Μου ανοίγει τα πόδια ακόμα περισσότερο και ή κλειτορίδα μου έχει πάρει φωτιά. Κάνει κυκλικές κινήσεις και σιγολιώνω. Τελειώνω ξανά και έχω εξαντληθεί μόνο και μόνο από αυτό. Τον παρατηρώ που με κοιτάζει ξανά περίεργα.
《 Παλι; 》
《 Αν το κάνουμε μια φορά ακόμα σου έχω ένα δώρο. 》 μου απαντάει. Ελπίζω μην είναι κάτι σεξουαλικό πάλι.
Αυτή τη φορά είναι πιο ρομαντικός και ήρεμος. Με ξαπλώνει στον καναπέ και με φιλάει πιο γλυκά στα χείλη. Τα χέρια του κάνουν βόλτες στο σώμα μου και ή γλώσσα του στο στόμα μου επίσης. Έχω γρατζουνίσει την πλάτη του τόσο πολύ που σίγουρα θα έχω αφήσει σημάδι. Βάζει τον ανδρισμό του μέσα μου και αρχίζω ξανά να ανασαίνω πιο γρήγορα όσο εκείνος λικνύζεται πανω στο σώμα μου. Η ηδονή που μου προκαλεί είναι απίστευτη. Έχει ορέξεις πολύ άμεσα. Μετά από λίγο θέλω και εγώ να μπω λίγο στο παιχνίδι. Τον φιλάω στο στόμα βαθιά. Μετά κατεβαίνω κάτω. Ακόμα πιο κάτω. Τον φιλάω εκεί που του αρέσει. Καταλαβαίνω από τις ελάχιστες φωνές που βγάζει. Ρουφάω και τον πιπιλάω όσο μπορώ. Δεν είμαι και μαθημένη σε αυτό αλλά προσπαθώ ως που τον κάνω να τελειώσει στο στήθος μου. Μετά ανεβαίνω στον λαιμό του που τόσο πολύ μου αρέσει και του αφήνω σημάδια από τις πιπιλιές. Τον νιώθω να κουνιέται σαν να ενοχλήται.《 Τι έπαθες; 》τον ρωτάω.
《 Κάτι με κόβει στην πλάτη τόση ώρα. 》 λέει και παρατηρώ το χέρι του. Βγάζει κάτω από ένα μαξιλάρι ένα κουτί. Ένα μικρό κόκκινο κουτάκι.
《 Αυτό είναι το δώρο σου και ελπίζω να το δεχτείς. 》Μου απαντάει και ανοίγει το κουτάκι. Το μονόπετρο της μαμάς του! Είναι τόσο πολύτιμο για αυτόν αλλά και για εμένα πλέον.《 Δέχομαι. 》
__________________________________
Και εδώ τελειώνει και αυτή η ιστορία! Σας ευχαριστώ πολύ που με υποστηρίξατε και ευελπιστώ και οι υπόλοιπες ιστορίες μου να σας ανταμείψουν το ίδιο! Τα λέμε στις νέες μου ιστορίες!
VOCÊ ESTÁ LENDO
《 Τριαντάφυλλό μου ♡ 》 #rbc
Ficção AdolescenteΈνα δεκαεξάχρονο κορίτσι και ένα δεκαοχτάχρονο αγόρι μπλέκουν μεταξύ τους στα καλά καθούμενα. Αντιδράσεις, προβλήματα, επιθυμίες και αλλά πολλά θα τους απομακρύνουν σιγά σιγά τον έναν από τον άλλον. Ο Δημήτρης και η Παυλίνα. Ένας Έλληνας και μια Αλ...