9. Κάτι δεν πάει καλά.

241 17 0
                                    


Το επόμενο πρωί μόλις έφτασα στο σχολείο αντίκρισα τον Δημήτρη να με κοιτά από την απέναντι γωνία πολύ έντονα. Ο Ηλίας βρισκόταν μαζί του. Ξαφνικά σηκώθηκαν και οι δύο και ήρθαν προς το μέρος μας. Χωρίς πολλά πολλά καθίσανε στις σκάλες, πίσω από την καθεμία μας. Ο Ηλίας δεν χόρταινε να φιλά την Αθήνα μες στη μέση του σχολείου. Ο Δημήτρης ωστόσο προσπάθησε να με φιλήσει αλλά τον απώθησα διακριτικά. Δεν θέλω να γίνω βούκινο στο σχολείο. Μόλις χτύπησε το κουδούνι σηκώθηκαν και εκείνος έβαλε το χέρι του στην πλάτη μου. Τα βλέμματα ήταν πάνω μας. Ένιωθα πολύ άβολα και σαν να ντρεπόμουν μου πας κοιτούσαν όλοι. Καθηγητές και μαθητές. Βέβαια δεν ήμουν η μόνη που κυκλοφορούσα με κάποιο αγόρι. Εκτός από την Αθηνά ήταν και άλλοι. Αλλά εγώ η ήμουν η μόνη που είχε παραλάβει την σημαία και ως " καλή μαθήτρια " έβγαινα με κάποιον σε κοινή θέα στο σχολείο.

Στο πρώτο διάλειμμα καθόμασταν όλοι μαζί ξανά. Τα βλέμματα των παιδιών μας κάρφωναν από μακριά.

《 Ρε Δημήτρη, δεν πάμε στο κυλικείο για καμία τυρόπιτα; 》ρώτησε ο Ηλίας ενώ κοιτούσε την είσοδο. Γκαβό εντελώς αυτό το παιδί.

《 Και δεν πάμε. Κορίτσια θέλετε τίποτα; Κάνα χυμό, κάνα σάντουιτς. 》 το νου του στο φαγητό.
《 Όχι Δημήτρη. Πάρε τον Ηλία και δρόμο άντε. 》
《 Θες να με ξεφορτωθείς μωρό μου; 》λέει ο Ηλίας στην Αθηνά και κολλάει πάνω της.
《 Όχι Ηλία μου. Αλλά άντε φύγετε. Έχουμε να μιλήσουμε.  》
《 Καλαα. 》
《 Εσύ μωρό θες τίποτα; 》
《 Οο...χι Δημήτρη μου. Τίποτα. 》 λέω και κοκκινίζω. Προσπαθώ να το κρύψω. Πώς τα λέει έτσι ο σατανάς.

Απομακρύνονται από το οπτικό μας πεδίο και βλέπω την ανεκδιήγητη παρέα της Χριστίνας. Ευτυχώς δεν μας βλέπουν και συνεχίζουν τον δρόμο τους.

《 Μμμμ. Εκλεκτές παρουσίες. 》
《 Για την Χριστίνα λες; 》
《 Ναι. 》
《 Εν τω μεταξύ πρώτη ώρα ούτε καν πάτησε το πόδι της. Και αυτή και η φιλενάδα της με τους γκόμενους τους. 》
《 Εσυ που το ξέρεις; 》 την ρωτάω.
《 Μου το είπε ο Ηλίας. 》
《 Αλίμονο. Γιατί τον έδιωξες τον χριστιανό πριν; 》
《 Αχ. Έχω πρόβλημα με τον Ηλία. 》
《 Τι; Τον έπιασες με καμία αλλη; 》
《 Όχι ρε αλλά...Τι εννοείς; 》 Τι το ήθελα και το είπα.
《 Τίποτα παιδί μου. Πες. 》
《 Να ... χτες που ήμασταν μαζί και ξέρεις κάναμε φάση και αυτά...μου ζήτησε να κάνω κάτι και ... 》
《 Όταν λες κάτι; 》
《 Ε πως να στο εξηγήσω ρε παιδί μου τώρα. Κάτι σεξουαλικό. 》
《 Και εσύ δέχτηκες; 》
《 Δεν ήξερα και πως να το κάνω αλλά εντάξει. 》
《 Άρα δέχτηκες!! 》
《 Ε ναι. 》
《 Κατάλαβα. 》
《 Τι; 》
《 Ελπίζω να μην έχει τα ίδια μυαλά και ο φίλος του. 》 λέω και σηκώνομαι να πάω να τον βρω αλλά παρατηρώ ότι μιλάει με κάποιες. Και ποιες κάποιες. Την Γιώτα και την Χριστίνα.

《 Τριαντάφυλλό μου ♡ 》 #rbcWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu