Yarım saattir oturmuş Adrien'ı stalklıyordum. Tabii ki eski sevgililerini araştırıyordum, gerisinin ne önemi var? Ancak profilinde sadece birkaç kızla fotoğrafı vardı, onları da araştırdığımda kuzeni falan çıkıyordu.
Güzel, en azından kriz geçirmelik eski sevgili tehlikesi yoktu. En azından şimdilik.
Gelen bildirimle gözüm direkt olarak oraya giderken Adrien'ın ismini görmemle mesajı okumaya başladım.
@adrienagreste: Maaarii
@adrienagreste: Naber?
Gülümseyip profilinde biraz daha oyalayıp mesajına birkaç dakika sonra girdim. Meraklısıymış gibi hemen girmemi bekleniyordunuz değil mi? Elbette öyleydim, ama belli edemezdim.
@marinette_dc: Fena değil, sen?
@adrienagreste: Neden fena değil? Bir sorun mu var?
@marinette_dc: Çok sıcak ve ben pişiyorum.
@adrienagreste: Hadi ya :(
@adrienagreste: Ben de tam bizimkilerle beraber buluşalım diyecektim.
Gözlerimi büyüttüm. Hazır değildim ki! Daha bakım falan yapmam gerekti.
Hava 40° olsa bile sırf o var diye buluşmaya gidebilirdim tabii, zaten kar da yağsa onu görünce bana sıcak bastığı için havanın bir önemi olmuyordu. Ancak şimdi hazır değildim ve sıcağı bahane etmem gerekti.
@marinette_dc: Üzgünüm :(
@marinette_dc: Şöyle yapalım, Cumartesi günü hava daha serin olacakmış. O gün buluşabiliriz, tabii sana uyarsa.
@adrienagreste: Anlaştık o zaman. Ben onlara haber veririm.
Kalbimin hızlandığını hissettiğimde kim bilir onu görünce ne olacağını düşündüm. Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım.
2 gün sonra buluşuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
again [adrienette instagram] [tamamlandı]
Fanfictionadrienagreste sizi takip etmek istiyor.