@marinette_dc: Adrien?
@adrienagreste: ?
@marinette_dc: Müsaitsen konuşabilir miyiz?
@adrienagreste:
@adrienagreste: Çekimdeyim, hazırlanıyorum. Ama yazabilirsin.
@adrienagreste: Hatta gelebilirsin de :)
@marinette_dc: Hiç almayayım, sağol.
@marinette_dc: Aslında yüz yüze konuşsak daha iyi olur. Ama koşullar bunu gerektiriyor.
@adrienagreste: Alt tarafı ilişkimiz hakkında konuşacağız Mari, bu kadar gerilme.
@marinette_dc: İlişkimiz derken bile beni ne kadar gerdiğini bir bilsen...
@adrienagreste: Bir de yüz yüze konuşmaktan bahsediyorsun.
@adrienagreste: Bak, ben de heyecanlıyım ama gerilmeni gerektirecek bir durum yok.
@marinette_dc: İşin bitince buluşup konuşsak?
@adrienagreste: İşim geç bitebilir.
@adrienagreste: Sen bana güven, yanıma gel.
@adrienagreste: Benim çekimim bittikten sonra uzun bir aram olacak, o zaman konuşuruz.
@marinette_dc: Bir dedikodu daha istemiyorum Adrien.
@adrienagreste: Dedikodu olmayacak Marinette. Çünkü bu gerçek.
@adrienagreste: *konum*
[Görüldü]
-
Adrien'ın attığı konuma geldiğimde karşıma çıkan koca binaya baktım. Girip girmeme konusunda kararsızdım, birilerinin dedikodusuna tekrar maruz kalmak istemiyordum. Ama bu benim hayatımdı, istediğim gibi yaşayamayacaksam ne önemi vardı ki? Kameralar durdurulabilir, insanlar susturulabilirdi. Önemli olan benim Adrien ile bir gelecek isteyip istemememdi ve ben aylardır bunun hayalini kuruyordum.
Adeta beni girmem için çağıran dönerli kapıdan içeri girip etrafıma bakındım. İyi de, hangi kattalardı bilmiyordum ki.
Tam elimi cebime atmış, Adrien'a sormak için telefonumu çıkarıyordum ki, arkamdan gelen bir sesle oraya döndüm.
"Bayan Marinette?" Karşımda koruma olduğunu takım elbisesinden anladığım bir genç bir adamı görmemle vücudumu tamamen ona çevirdim. "Evet?" Adam sorgularca bakışlarını sonlandırıp hafifçe gülümsedi. "Bay Agreste size eşlik etmemi söyledi." Gülümsedim ve adamı takip etmeye başladım.
Birlikte bir asansöre bindiğimizde bana baktı. "Bay Agreste şu an çekimde. İsterseniz sizi onun yanına, isterseniz odasına götürebilirim." Benimle 'siz'li konuşması hoşuma gitmişti, kendimi önemli biri gibi hissetmemi sağlamıştı. "Çekime gitmek istiyorum." Gülümseyerek başını salladı ve bir düğmeye bastı.
Kata vardığımız asansörün açılmasıyla karşımızda karşıma çıkan kapı ve gördüğüm oda kocamandı. İçerisi görünüyordu, birçok çalışan kollarını kavuşturmuş tek bir noktaya bakıyorlardı. Muhtemelen hepsinin odak noktasının fotoğrafı çekilen Adrien olduğunu düşünerek ilerledim odaya.
Odaya ayak bastığım anda kameramanı görmemle hemen karşısına baktım. Adrien yanında bir kızla pozlar veriyordu. Yanındaki kızın, önceki çekimde tanıştığımız Louisa olması haricinde her şey güzeldi. Kız resmen, Adrien sevgilisiymiş ve nispet yapıyormuş gibi davranmıştı o gün.
Suratım düşmüş ve Adrien'ı izleme keyfim kaçmıştı. Yine de birkaç dakika daha izledim ve bu dakikalar içinde birkaç kere göz göze geldiğimizde yüzündeki hafif sırıtmayı fark etmiştim. İzlemekten sıkıldığımda, korumaya odasına -kulise- çıkmak istediğimi söyleyip asansöre bindim.
Görevli beni odaya getirdiğinde artık yalnızdım. Gözlerimi odasında gezdirdim, aynanın karşısında boş bulduğum bir sandalyeye oturarak beklemeye başladım.
10 dakikaya yakın bir zaman sonra gülüşme sesleri geldiğinde bir tanesinin Adrien'a ait olduğunu anladım. Kollarımı göğsümde birleştirip dönen sandalyede iki yana doğru hareket etmeye başladım. Sonunda odanın kapısı açıldı ve Adrien girdi. Oturan beni görüp kapının arasından birine bir şeyler diyerek kapıyı kapattı.
Kim olduğunu anlamak zor değildi.
Gülümseyerek bana döndü. "Hoş geldin." Kollarımı göğsümden çekip aynaya doğru döndüm ve kendimi görmemle tekrar bakışlarımı ona çevirdim. "Hoş buldum."
"Beni mi?" Sırıtarak sorduğu soruya 'komik misin sen?' adlı baygın bakışlarımı atarak cevap verdim. "Umarım ciddileşirsin, çünkü ciddi bir şey konuşacağız."
"Birbirimize devlet sırlarını paylaşmayacağız, Marinette. Bu kadar ciddileşmeni gerektirecek bir şey yok aramızda." Sorgulayıcı bakışlarımı attım. "Nasıl yani?" İç geçirip yan tarafımdaki, benim oturduğum sandalyeyi alarak yanıma oturduğunda ona dönerek karşıma aldım.
"Yani, bir insanın birbirini sevmesi bu kadar gerilecek bir olay değil. Benim bir ünlü olmam da bunu değiştirmez. Bizden izinsiz haber yapanlara dava açarız, hakkımızda yerli yersiz dedikodu yapanlara ağızlarının payını veririz. Biz yeter ki birlikte olalım Marinette. Gerisi önemli değil."
Yanaklarımı şişirerek nefes verip arkama yaslandım. "Kabul mü?" dedi sırıtarak. Sırıtmasına gülerek cevap verdim.
"Kabul."
-
@adrienagreste: Birileri ziyaretime gelmiş.
marinette_dc dahil 625,812 beğeni
102,101 yorum-
@marinette_dc: Birilerinin ziyaretine gittim.
adrienagreste dahil 21, 018 beğeni
7,011 yorum@naöxnah: Bu sıcak havada sweat giyip şapkasını kapatmak için tek bir neden söyle bana. ♡191
¬@marinette_dc: Görünmez olmaya çalışmak. ♡415
ŞİMDİ OKUDUĞUN
again [adrienette instagram] [tamamlandı]
Fanfictionadrienagreste sizi takip etmek istiyor.