2. Bölüm

190 11 2
                                    

          Harry hemen aşağı koştu babası masada oturuyordu, annesi de biraz pastırma kızartıyodu.
       Harry bağıra bağıra "HOGWARTS MEKTUBUM GELMİŞ HOGWARTS MEKTUBUM GELMIŞ" dedi ve hemen babasına sarıldı. Onlara annesi de katıldı.
            Sonra mutfak camından deminkiyle aynı tıklama sesi duyuldu. Tık Tık Tık.
           En yakın arkadaşlarından mektup gelmiştik. Draco ve Hermione. Harry onları çok seviyordu çünkü aileleri çok yakınlar dı ve sürekli bir araya geliyorlardı. Harry, Hermione ve Draco da çok küçükken arkadaş olmuştu bu sayede.
           Harry hemen mekpları aldı ve baykuş gitti. Harry mektubu okudu ve sevinçle Anne babasına "Onlara da gelmiş Onlara da gelmiş."dedi
          O sırada gelen teyzesi ve Dudley'di. Harry hemen mektubu gösterdi ve onlarla sarıldı. Ve Dudley konuşmaya başladı" Benim mektubumun şimdiye kadar gelmiş olması gerekmez miydi?"diye sordu ve annesi de cevap verdi" Canım oğlum seninki de gelir merak etme"dedi.
        O sırada kapı tekrar çaldı. Harry koşup kapıya baktı gelen Sirius'tu. Harry Sirius'tu çok seviyordu. Sirius Harry'nin vaftiz babasıydı aynı zamanda. Harry hemen mektubu Sirius'a da gösterdi ve Sirius "Seçilmiş çocuğun ne zaman mektubunu alacağını merak ediyordum" dedi.
             Harry merakla sordu "Seçilmiş çocuk mu?" "Kim ben mi?"

Yeni Baştan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin