Hep birlikte son dersten de çıkıp zindanlara doğru yürümeye başladılar. Acaba Snape ne söyleyecekti onlara. Bu sorular Harry'nin aklını karıştırıyordu. Daha başlayalı 1 gün olmuştu. Kötü bir şey yapmış olamazlardı. Acaba özel bir görev mi verecekti? İşte gelmişlerdi
Zindanlar ayaklarının altındaydı. Ron gitmeden önce üzerlerini değiştirmelerini önerdi. Belki uzun sürebilirdi. Ron haklıydı. Kısa bir süreliğine üzerlerini değiştirip ortak salonda buluştular. Hemen çıkıp 2 numaralı iksir sınıfına gittiler. Snape daha gelmemişti. Hepsi çok sessizdi. Ne söyleyeceğini merak ediyorlardı.
O sırada Snape içeri girdi ve konuşmaya başladı.Snape: Hepinizin burada olmasına sevindim. Sizi buraya özel bir görev için topladım. İçinizde animagusun ne olduğunu bilen var mı?
Hermione: Kendi istekleriyle bir hayvana dönüşebilem büyücüler
Snape: Evet aynen öyle ama bu kolay bir şey değil. Animagus olmak için özel bir iksir hazırlamak lazımdır ve siz çocuklar çok şanslısınız ki ben de iyi bir iksir profesörüyüm.
Pansy: Bu da ne demek. Bizi Animagus mu yapmak istiyorsunuz.
Snape: Aynen öyle. Biliyorsunuz ki çoğumuz Voldemort'un öldüğünü düşünüyor. Ama ölüm yiyenlerden aldığım bilgiye göre şu sıralarda geri dönmeye çalışıyormuş. Ve siz çocuklara olan güvenim tam. Sizin gibi yakın ve güven veren arkadaşlıklar kurmak çok zor. Bu nedenle size bu görevi uygun gördüm.
Draco: İyi de efendim biz çok küçüğü daha.
Snape: Bunu söyleyeceğini tahmin etmiştim. (Bir kağıda bir şeyler yazar)
İşte al bunu bununla kütüphanedeki yasaklı bölüme girebilirsiniz. Ama sadece yarın için. Yarın hepiniz izinlisiniz. Yasaklı bölümde bulunan Phineas Nigellius Black dönemi ile ilgili bir kitap var. Kütüphane görevlisine rica ederseniz size yardım eder. Orada buna benzer bir olay ile ilgili kayıt var onu incelebilirsiniz.Hermione: Peki Dumbledore bu konuda ne düşünüyor.
Snape: Bu fikri düşündü ve mantıklı buldu
Ron: Peki ya ailelerimiz? Onlar bu konuda ne düşünüyor?
Snape: Hepinizin ailesiyle görüştüm. Hepsi de onayladı.
Harry: Bu iksiri ne zaman içeceğiz peki?
Snape: Yapması 3 ay kadar sürüyor. Ben bir ay önce başladım yapmaya. Cadılar bayramı geceai hazır olacak.
Özür dilerim çocuklar ama az karna içilmesi gerekiyor. Şenlikler başladığı zaman çaktırmadan hastane kanadına gidin sizi orada bekliyor olacağım.Pansy: Neden hastane kanadı?
Snape: Çünkü iksirin yan etkileri var eğer güçsüz bir bağışıklık sisteminiz varsa 5 dakika içinde bayılırsın ve 1 hafta boyunca hastane kanadında yatmanız gerekir.
Hermione: Umalım da böyle bir şey gerçekleşmesin. (Burada derslere giremeyeceği için korkuyor)
Snape: Pekala sormak istediğiniz başka soru yoksa marş marş.
Hepsi birlikte iksir sınıfından çıkarken girerken olduğundan daha düşüncelilerdi. Ama hepsinin yapmak istediği tek şey uyumaktı. Ortak salonda biraz oturup daha sonra hemen uyudular.
Ufufuf neler oluyor neler. Acaba kimler bayılacak. 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Baştan
Fanfictie"Gryffindor olmaz Gryffindor olmaz" seçmen şapka onun isteğine uydu . Birden bir ses yükseldi SLYTHERIN