Harry:
-Artık anlatabilir misiniz şu "seçilmiş çocuk" şeysini
James:
-Tamam başlıyorum
10 yıl önceydi. Sen heniz 1 yaşındaydın. Voldemort adında kötü yolu seçmiş güçlü bir büyücü vardı. Biz ve yoldaşlık ( Harry yoldaşlığın ne olduğunu biliyo) ona karşı gelmiştik. O büyücü ona karşı gelen herkesi öldürüyordu. Biz de ondan saklanmak için sürekli taşınıyorduk. Dumbledore bize sürekli bir büyü öneriyordu. Ama bunu yapmak için bir sır tutucuya ihtiyacımız vardı. Dumbledore bize Siriusu önerdi fakat Sirius voldemort un bunu düşüneceğini biliyordu. Sonuçta en iyi arkadaşımdı. Bu yüzden Sirius sır tutucu olmadı, onun yerine Peter Petigrew oldu. Ama voldemort Petere işkence edip yerimizi yerimizi öğrendi ve bizi bulmaya geldi. Normalde geldiğinde camdan baksa bile bizi göremeyecekti fakat burda olduğumuzu biliyordu işte. Içeri girdi seninle oynarken adamı salonda unutmuşum ve ona karşı yapabileceğim hiçbir şey yoktu ve o da beni öldürdü.
Harry:
-Bir dakika nasıl
James:
-Sözümü kesme anlatıyorum işte.
Sonra yukarı çıkıp anneni de öldürdü. Sıra sana gelmişti.
Ama lanet ters tepti ve ve voldemort öldü. Ama lanet Voldemort'un öldürdüğü herkesi etkiliyordu ve öldürdüğü herkes canlandı. Böylece Biz de yaşamış olduuuuuuk. Ve sen de seçilmiş çocuk oldun çünküüğğğ o lanetten kurtulabilen tek kişi sensin ve birçok cadı ve büyücünün hayatını kurtardın.
Harry:
-Peki bunu şimdiye kadar niye bana anlatmadınız?
Lily:
-Çünkü küçükken çok şımartılmanı istemedik.
James:
-Bana kalsa bunu hak ediyo ama neyse.
Harry:
-Peki Petigrew e ne oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Baştan
Fanfiction"Gryffindor olmaz Gryffindor olmaz" seçmen şapka onun isteğine uydu . Birden bir ses yükseldi SLYTHERIN