capitolul 8

17 0 0
                                    

Ies din camera si merg la bicatarie . Baietii erau la masa . Shownu imi zambeste .

Ii ofer un zâmbet. Wonho se ridica si vine in fata mea . Ma ia in brate .

Wonho : - Sunt asa fericit ! - De ce ? * il intreb confuza *Wonho : - Ca nu mai lucrezi acolo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wonho : - Sunt asa fericit !
- De ce ? * il intreb confuza *
Wonho : - Ca nu mai lucrezi acolo . Doamne . * isi da ochii peste cap*Acum ai mai mult timp pentru mine !
- Wonho ! * rosesc , iar el chicoteste*
Wonho : - Trebuie să plec la repetiții. Promit sa nu stau mult.
- Ok...Dar eu ce voi face ?
Wonho : - * imi sopteste la ureche * Pregateste-te pentru daddy .

Imi da drumul si pleaca alaturi de ceilalti baieti .

- Aaaa ! Vrea sa facem sex ?! * realizez la ce se refera abea dupa plecarea lui * Dumnezeule !

.
.
.
.

Ora 22:00

Stateam cu ochii pe geam si asteptam sa vina . Vad o silueta care avea un mic bagaj . O fi el ?

La scurt timp soneria suna . El este . Imi musc buza si cu mana tremurand ii deschid .

Bagajul ii pica si ma trage in bratele lui . Il privesc socata in timp ce imi zâmbește .

Isi lipeste buzele de ale mele si imi ofera un sarut scurt .

- Wonho...

Ii soptesc numele. Intra in casa se descalta si ma intreaba daca isi poate pune hainele in dulapul meu .

- Tu chiar vei ramane alaturi de mine ?
Wonho : - Pentru tot restul vietii .
- Te iubesc!
Wonho : - Si eu . Ma duc sa despachetez .  Tu dezbracate si punete in pat .

Imi musc buza si il urmez pana in camera . Pune geamantanul pe jos si se apuca de treaba .

Trag aer in piept si incep sa ma dezbrac .

- Ma pot inveli ?
Wonho : - Sigur scumpete ! Imefiat vin ! * striga din baie *

Si exact cum a spus a si venit la scurt timp .

Wonho : - Eu am terminat. Incepem ?
- Nu sunt prea sigura de asta ...
Wonho : - Promit ca iti va placea .
- Totuși de ce nu ai vrut sa ma mai lasi sa lucrez ?

my boyfriend is a snakeWhere stories live. Discover now