........................................................................................
Mei Xing p.o.v.
Imbratisarea plina de iubire a fost intrerupta de glasul dulce a lui Wonho . Ne desprindem si Im se aseaza la locul lui , iar eu ma asez din nou in bratele iubitului meu . Ce frumos suna .....
- Da , Wonho ?
Wonho : - Cum se face ca sunteti frati ?
- Sunt adoptata ....La 10 ani mama mea biologica a aarut si m-am mutat la ea .... Doi ani mai tarziu am ramas orfana ....Am fost in coma 1 an ...Iar pana acum cateva luni nu m-am adus aminte de familia mea adoptiva ...M-am intalnit intamplator cu tatal lui Im ....
Im : - Nu trebuia sa te las sa pleci ....
- Eh lasa....Acum sunt bine . Nu esti tu de vina ...L-am omorat pe prost de mult oricum ...
Wonho :- foarte bine . Stai , ce ?!
Im : - Asta e sora mea ....
- Aaaa ! Am intarziat la lucru ! Ne vedem mai tarziu . Pa , baieti !
ei : - Pa !
Ma urc in masina si gonesc cu viteza pe strazile orasului pana la firma . Parchez si apoi fug de la masina pana la intrare .
paznicul : - Imi pare rau domnisoara ei ...Ati fost data afara...Acesta va este ultimul salariu ...
- Poftim ?De ce ?
paznicul : - Firma nu o duce prea bine si renunta la personal...Sincer cred ca eu voi fi urmatorul dat afara ...
- Multumesc ...Sa aveti o zi buna si sa dati tot ce aveti mai bun sa nu fiti dat afara .La revedre ...
Ma intorc in parcare . Intru in masina si las un tipat sa imi iasa pe gura .Lacrimile imi aluneca pe obraji si incep sa plang...I-am dezamagit pe toti ....Mi-am pierdut locul de munca ...Cum ma voi mai intretine ?
Ajung acasa si intru cu groaza inauntru . Se pare ca era liniste ...Oftez si ma descalt ...In fata mea apar doua frumuseti .
-Wonho...Kihyun...
Wonho : - Ai uitat ceva ?
- Nu ...Mi-am dat demisia ...
YOU ARE READING
my boyfriend is a snake
Fiksi PenggemarTe hotarasti sa iti iei un animal de companie ca sa iti alunge singuratatea insa ceea ce nu sti e ca aceasta decizie iti va schimba radical viata .