Mei Xing p.o.v.
Dupa ce im pleaca Wonho ma trage in bratele lui . Isi aseaza mainille pe talia mea , iar eu imi asez mainile dupa gatul sau . Ne privim in ochi si apoi la scurt timp ma saruta .
- Te iubesc Wonho !
Wonho : - Si eu te iubesc baby ...Si iti promit ca nu te voi parasi . * ma mai saruta o data *
- Ma vrei ?
Wonho : - Mai intrebi ?
- De ce am senzatia ca m-ai fute toata ziua daca ai putea ?
Wonho :- Pentru ca asta as face .
Incep sa rad , iar in clipa urmatoare sunt luata pe sus de catre Wonho . Imi incolacesc picioarele in jurul lui si ne sarutam din nou . Ma duce in dormitor si ma arunca in pat .
Si din nou goi ...Si din nou cateva ore in care nu facem altceva decat sa ne iubim .
...A doua zi ...
Ma trezesc pe la 9 dimineata . Ma intorc pe partea cealalta si constat ca sunt singura in pat . Ma ridic panicata si privesc in jurul meu . Nici urma de Wonho . Ma ridic din pat . Si se pare ca nu eram goala asa cum ma asteptam . Se pare ca aseara dupa ce am adormit Wonho ma imbracase cu o rochita de noapte . Ce dragut .
Pe spatarul scaunului de la birou se afla o lenjerie intima alba si o rochita . Pe jos nistepapuci cu toc tot albi . Le pregatise pentru mine .
Le iau si zambesc . Ma duc la baie unde imi fac rutina de dimineata si ma pregatesc . Cand sunt gata ies afara si imi fac curat in casa . Cand ajung in bucatarie ca sa fac curat raman uimita .Masa era plina de bunataturi pregatite de el . Zambesc din nou si ma pun sa mananc . Pot face curat si mai tarziu .
Asa aratam acum .
Cateva ore mai tarziu . Ies din camera pentru ca auzisem galagie .Usa la intrare era deschisa special pentru Wonho si oricine putea intra asa ca na .
Pasesc incet .Deschid usa de la bucatarie usor si il zaresc la masa .E asa frumos ...
Intr-un fel arata infricosator cu muschii aia si imbracat tot in negru ...Ce dragut !
- Wonho !
Wonho :- Hei . Nu dormeai ?
Ma asez la el in pala si ii zambesc . Cum as putea dormii fara el langa mine ?
- Nu . Te-am asteptat .
Wonho :- Am avut mult de repetat azi . Scuze .
- E ok . Te iubesc .
Wonho :- Si eu !
YOU ARE READING
my boyfriend is a snake
FanficTe hotarasti sa iti iei un animal de companie ca sa iti alunge singuratatea insa ceea ce nu sti e ca aceasta decizie iti va schimba radical viata .