'Artık sıkılıyorum tamam mı? Beni sürekli bişeyler yapmam için yönlendirmenizden sıkıldım.'
Evin içinde sesim yankılanıyordu. Evet yine her zamanki gibi babam bana kızıyor annem sesini çıkarmıyordu. Zaten ne bekliyordum ki önüne atlayıp ona bağırma bana bağır, ona kızma bana kız felan mı hahha kadın zaten hastane de hemşire olarak çok yoruluyordu haklıydı yani benimle başa çıkmak kolayda değildi hani. Çok gezmem, okulda derslere girmemem, dersler de istediği kadar başarılı olamamam vs vs. .Hayır yani ne var okuldan kaçmak için bayılma numarası yapmışsam sonra yere düşerken kafam acıyınca tüm numara gitmişti tabi . - bunu yaparken kafamın yere okadar sert carpacağını düşünmemiştim ki - Ölmedim yani sonuç olarak hâlâ yaşıyorum buna sevinmeleri lazım . ama biraz daha bu baskı devam ederse bileklerimi dikine dikine kesmeyi planlıyordum. Babam bağırmaya devam ederken telefonum titredi ve yukarıya odama doğru yol almaya başlamıştım.
'gel buraya seninle konuşmaya çalışıyorum'
kapıyı sert bi şekilde örttüm. Sonunda tek başıma kalmıştım, bu evde huzuru sadece odamda yakalayabiliyorum zaten.
Telefonumum çaldığını hatırladım ve arayan kişi tabiki Asyaydı. Benim en iyi arkadaşım.
'Efendim sarı' saçları altın sarısı olduğu için ona bu isimle sesleniyordum. 'Şimdi öncelikle seni çok seviyorum Aryacım bilirsin dostluğumuz geçmişe dayanır. Yani 17.senemiz geçti beraber' asya yine bişey istiyordu çok barizdi bu zaten. Çünkü asya böyle konuşmazdı kesinlikle. 'Sarıııı uzatma ne istiyosun' bunu biraz sitemkar bişekilde söylemiştim sanırım ki hemen kendi haline döndü 'Of be tamam Berkle buluşacagımı biliyorsun sende yanımda geleceksin' dedi ve cok emindi kendinden. Hayır yani biraz önce bi aile kavgasından çıkmıştım ki başım yere düştüğüm için zonkluyordu. 'Ne demek geleceksin valla şu an hiç kıçımı kaldırıp gelemeyecem sarıcım' bunu biraz sen orda gezerken ben burda yayıla yayıla uyuyacam ses tonuyla söylemiştim ki bu hoşuma gitmişti . Asyanın cırlamasıyla kendime geldim 'Beni yalnız bırakmaaa. Ayrıca sen benim en iyi arkadaşımsın tanışacaksın Berkle. 2saat sonra masal cafeye geliyorsun öptüm tatlım' Daha cevap veremeden kapanmıştı telefonu çok güzel başımın ağrısı yetmiyordu zaten.
Asya sarı saçları olan 1.65 boylarındaydı. Asyanın annesi yani Gülce teyze doğum yapacağı gün, Damla sultan yani annemle tanışmış annemde bana hamileymiş zaten. . İkisi aynı odadalarmış. Orda tanışmışlar sonra konu isimlere gelince annem ismimin arya olmasını istediğini söylemiş Gülce teyze de kendinin oğlu olacağını düşünüyormuş çünkü doktorlar öyle demiş kadın neyapsın. Oda burak ismini düşünüyormuş. Doğum için hazırlandıktan sonra bizimkiler ayrılmışlar.Doğumdan sonra Gülce teyze anneme kızı olduğunu doktorların yanıldığını söylemiş bizimkiler tabi hiç susar mı konu konuyu açtıkça bildiğin kanka kıvamına gelmişlerdir herhalde. Sonra Arya ve Asya ismi çıkmış ortaya. Bizde beraber büyüdük zaten Asyayla.
Banyoya girmiştim bi duş alıp çıktım saçım havluya sarılıyken oje sürüyordum ve tabiki bordo tabiki benim rengimdi. Saçlarım kumralın biraz turuncu katılmış hali gibi beyaz tenli Asyanın boylarındayım. Kendimi beğeniyorum aslında . Altımda siyah bi şort üstümde bordo salaş bi tshirt. Tshirtümü şortun içine sokuşturdum ve birazını dışarı geri çıkardım . Üstüme siyah ince bi hırka geçirdim hava biraz esiyor gibiydi - yağmur geliyor sanırım- Ayna karşısında eyelinerımı sürdüm ve dudağıma vişne çürüğü renginde bi ruj ve rimel işte tamamdır. Dalgalı saçlarım vardı biraz daha dalga katarken Asya aradı 'Hazır mısın?' 'Evet hazırım 10dk sonra ordayım.' Aşağı indim Annee ben çıkıyorum Asyayla buluşacam dedim ve cevap beklemeden ayağıma koyu kırmızı bi uzun bi bot giydim ve dışarı fırladım. Hava beklediğimden soğuktu açıkcası.
Taksiye bindim ve cafeye gittim. İçeri girdiğimde Berk ve Asya yanyana oturmuş konuşuyorlardı. Onlara doğru yürüdüm ve biraz tebessüm ettim gerci herseye ragmen gülmeyi seven bi kişiliğe sahiptim. Asya kalkıp hemen bana sarıldı ve kulağıma gülerek Biraz daha geç kalsaydın o saçların elimdeydi biliyorsun dedi ve çaktırmamak için güldü bende ona yandan gülümsedim ve Berke elimi uzattım tanıştık. Masaya oturdum konuşuyorduk 5 dakikadan fazla olmamıştı ki birisi birden elini omzuma koydu kafamı hafifçe yukarı kaldırdım ve iki tane mavi gözle karşılaştım. 'Orda ben oturuyorum güzelim' ve sinir bozucu bi şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Teen FictionHayatımı mahveden o kaza şimdi beni yaşama bağlayan bi kaza oldu. Ben o kazayı unutmak istemiyorum. Kazayı hatırladıkça güç alıyorum.