'Saçlarını görünce aklıma deniz kızı' geldi.' Deniz kızı mı gördün hayatında sen ' ve tabiki arkasından alay edici bir gülüş. Bana bakıp ' gerçekten eger deniz kızı felan olsaydın diger deniz kızları kesin seni öldürürlerdi. Bu kadar asabi ve hiç tatlı olmayan bi kız'.
'Sana tatlı gözükmek gibi bi amacım yok zaten' dedim. 'Bana istesende tatlı gözükemezsin ben daha çok havalı tipleri severim deniz kızı. dedi ve güldü. Sinirlenmiştim ama takmadim. 5dk sonra evin önündeydik. Kapıyı açtım inerken suratına bakmadan' iyi geceler 'dedim sade bi sesle cevap beklerken arkama baktım eliyle kapıyı örtmem için işaret yapıyordu. Kapıyı hızlıca örttüm. Elimi önümde birleştirerek sert bi suratla yüzüne baktım. Bana bakmadan elini havaya kaldırarak basıp gitti. Öküz insan bi iyi geceler der.
Deniz kızıymışmış diye mırıldanırken anahtarı çevirip içeri girdim. Ses yoktu yavasca yukarı cıktım ve odama girdim.Laptopu kucağıma aldım ve tumblr facebook Twitter artık ne varsa hepsini karıştırdım o sırada facebook anasayfamda Asya Berk Aras ve benim cafede cektiğimiz fotografı gördüm. Asya ve berk birbirine sarılmış ben dirseğimi masaya koymuş saçlarımı yan tarafımda toplamış gülümserken Arasda yanımda elleri masanın üstünde birleşmiş bir şekilde poz vermişti. Hafif bi gülümsemesi vardı suratında. Daha sonra Arasın resimde etiketlendiğini gördüm ve istemsiz olarak profiline girdim resimleri gercekten iyi çıkmıştı. Bi fotoğrafında ayakta yan durmuş elleri saçlarındaydı ki bu gercekten iyiydi. Arkadaşlık isteği göndercektim ama sonradan yaşadıklarımız ve onun kendini beğenmişliği aklıma gelince geri vazgeçtim. Hem zaten tekrar ne zaman görecektim ki. İnternette takılırken uyuya kalmıştım. Yaz tatilindeydik ve son 2 haftam kalmıştı onun için tek felsefem- gece yatma sabah kalkma he olurda kalkarsan sürekli gez haline gelmişti. Aslında rahatsız değildim bu durumdan. Babam doktor olduğu için surekli geziyordu. Annemde sabah gidip gece geliyordu bazen. İşte onların stresini atacak kim vardı tabiki BEN.
Surekli uyuyorsun uyku hastası mısın acaba diye mırıldanarak pencerem açıldı ve içeri soğuk bi hava girdi.
'Ya Damla sultan amaa' diyerek yorganı kafama çektim yorgan üstümden kayarken 'hadi artık kalk kahvaltını yap baban bugün ankaraya gidiyor kahvaltıda beraber olalım' sonra da asagiya inmeden önce kapıdan bana gözlerini büyülterek baktı. Ailemin benden beklentisi yüksekti sebebi babamın doktor annemin hemşire olmasının yanında ortaokul ve ilkokul hayatım çok iyiyken lise de kendimi bırakmış olmamdı benim çok iyi olduğumu ama çalışmadığımı sonumu düşünmediğimi söyleyip duruyorlardı. Ama nedeni çalışmamam değildi nedeni saplantı haline gelen aşkımdı.Düşünmekten çalışamıyordum ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Teen FictionHayatımı mahveden o kaza şimdi beni yaşama bağlayan bi kaza oldu. Ben o kazayı unutmak istemiyorum. Kazayı hatırladıkça güç alıyorum.